Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا به دنبال بهترین کتاب های آیلتس هستید تا به بهترین نحو برای آزمون آیلتس آماده شوید؟ در اینجا فهرستی از بهترین منابع آموزشی آیلتس را معرفی کردیم و به بررسی و هر کدام از 7 کتاب برترآمادگی آزمون آیلتس پرداخته ایم.

 اهمیت استفاده از بهترین کتاب ها برای موفقیت در آزمون آیلتس

فهرست بهترین کتاب های آزمون آیلتس

 


کتابهای  Cambridge IELTS

مجموعه کتاب کمبریج آیلتس ازمنابع برای داوطلبان آزمون آیلتس (IELTS مخفف International English Language Testing System) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کتاب از این مجموعه شامل 4 آزمون (از آزمون های گذشته آیلتس) برای هر مهارت است که توسط انتشارات کمبریج تهیه می شوند. این آزمونها هم شامل آیلتس آکادمیک (Academic IELTS) و هم جنرال (General IELTS) می باشند. این کتاب همچنین دارای پاسخ های هر چهار ازمون است که به همراه آن فایلهای صوتی آزمون مهارت شنیداری نیز ارائه می شود. در آزمون مهارت نوشتاری (Writing) نمونه هایی از مقالات واقعی که داوطلبان این آزمون می نویسند را به همراه نمره کسب شده و نقاط ضعف و قوت آنها در انتهای هر آزمون قرار داده است.

نکته دیگر در خصوص این مجموعه این است که برای آزمون مهارت‌های درک مطلب (Reading) و شنیداری (Listening) نحوه محاسبه نمره در انتهای کتاب توضیح داده شده است.

کتاب های آیلتس

تاکنون 16 جلد کتاب از این مجموعه انتشار یافته است. با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر در امتحان آیلتس ایجاد شده است پیشنهاد می شود از کتاب های جدید تر این مجموعه استفاده شود. جلد های 1 تا 5 تفاوت نسبتا زیادی با امتحان آیلتس کنونی دارند.

 

کتاب های  Complete IELTS

کتاب Complete IELTS از بهترین کتابهای آمادگی آزمون آیلتس است که به زبان آموزان جهت تقویت هر چهار مهارت خود برای آزمون آیلتس کمک می کند. این مجموعه که توسط انتشارات کمبریج منشر شده در سه سطح می باشد. سطح اول این مجموعه برای زبان آموزانی است که می خواهند نمره ای بین 4 تا 5 بگیرند. سطح دوم برای داوطلبانی است که قصد گرفتن نمره 5 تا 6.5 را دارند و سطح سوم هم برای داوطلبانی است که می خواهند نمره 6.5 تا 7.5 را دارند.

مجموعه کتاب های Complete IELTS سعی می کنند انواع سوالاتی را که در آزمون آیلتس مطرح می شوند، بررسی کند. این مجموعه به واژگان و نکات گرامری مهم آزمون آزمون نیز می پردازد.

کتاب ها و فایل های صوتی هر سه سطح این مجموعه را می توانید به صورت رایگان از سایت دانلود کنید.


Mindset For IELTS

کتاب های Cambridge English Mindset For IELTS Student Book ، یک مجموعه ۴ سطحی از تست های آزمون آیلتس می باشد. این کتاب ها، ترکیبی منحصر بفرد از کتاب و سی دی های نمونه سئوال شبیه‌‌سازی شده آنلاین از امتحانات اصلی بوده تا زبان آموز به ایده آل خود جهت حضور در امتحان اصلی دست یابد. برای کمک به دانش آموزان به منظور رسیدن به نمره هدف، هر سطح شامل استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت و تمرین امتحان طراحی شده است.

هر سطح شامل استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت‌ها و تمرین های مشابه آزمون اصلی برای کمک به زبان‌آموزان در رسیدن به هدف خود می باشد. ماژول های اطلاعاتی Corpus به زبان‌آموزان کمک می کند تا از اشتباهات متداول دوری کنند.


کتاب های Collins For Ielts

مجموعه کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس کالینز Collins از منابع معروف و پرکاربرد در آمادگی آزمون آیلتس می‌باشد. این مجموعه علاوه بر تقویت ۴ مهارت اصلی انگلیسی، مهارت گرامر و دایره لغات زبان‌آموزان و متقاضیان را نیز تقویت خواهد کرد. این مجموعه قصد دارد تمامی مطالب و مفاهیم را از ابتدا و به‌صورت اساسی به زبان‌آموزان بیاموزد و همچنین زبان‌آموزان را در کسب موفقیت و در کسب نمره بالا یاری می‌دهد. برای یادگیری کامل مهارت آزمون آیلتس، باید منابع معروف و معتبر را تهیه نمایید و طبق آن عمل کنید. همچنین باید مجموعه‌ای را تهیه نمایید که در یادگیری بهتر و سریع مطالب و مفاهیم آیلتس شما را یاری دهد. ازآنجایی‌که برای یادگیری کامل مهارت‌های آیلتس باید ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی را فرابگیرید.
Vocabulary for Ielts

Cambridge English Vocabulary For IELTS کتابی برای آموزش لغات انگلیسی در سطح آزمون آیلتس است، این کتاب آیلتس با اشاره به واژگان کاربردی و ضروری، سعی در آموزش نحوه ی استفاده از لغات در هنگام مکالمه را دارد. این کتاب دارای دوسطح متوسط و پیشرفته می باشد. لغات تاثیر ویژه ای بر تقویت هر ۴ مهارت زبانی اشخاص می گذارد و می تواند به آن ها کمک کند تا در آزمون های بین المللی نمرات بالاتری را کسب کنند.
Grammar for Ielts

گرامر همیشه از بخش هایی بوده است که زبان آموزان در آن مشکلات زیادی دارند که باعث می شود نمره آن ها در آزمون آیلتس آن چیزی نباشد که انتظارش را می کشند. پس یادگیری گرامر و نحوه استفاده آن، امری حیاتی است. این کتاب تمام نیاز های شما از گرامر برای آزمون آیلتس را مرتفع می سازد.


Focus On Ielts

کتاب Focus On Ielts رویکرد محبوب مبتنی بر موضوع را حفظ می کند و همچنین مطالب جدیدی را با هدف کمک به دانش آموزان در موفقیت در مطالعات آینده خود حفظ می کند.

نسخه جدید شامل:

کتاب Focus On Ieltsتوسط نویسنده در کلاس درس توسعه داده شد و شامل ویژگی‌های کلیدی (از جمله فهرست خطاها و بانک‌های تمرین) از نیازهای واقعی دانش‌آموزان در موقعیت‌های کلاس درس واقعی است.

آموزش تفکر انتقادی و یادگیری بازتابی به دانش آموزان کمک می کند تا به عنوان یادگیرنده تحلیلگرتر شوند

بخش‌های واژگان آکادمیک به طور سیستماتیک دانش فهرست کلمات آکادمیک را ایجاد می‌کنند

بخش‌های سبک آکادمیک بر جنبه‌های کلیدی انگلیسی آکادمیک تمرکز می‌کنند و توانایی دانش‌آموزان را برای دستیابی به سبک رسمی مناسب توسعه می‌دهند.


خرید اینترنتی بهترین کتاب های آیلتس با تخفیف‎ از کتابانه

برای خرید انواع کتاب های آموزش زبان با تخفیف به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی کنید.

در کتابانه علاوه بر کتابهای آموزش زبان، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، کمک درسی، کنکوری و دانشگاه در دسترس شنا هستند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آمادگی آزمون آیلتس بهترین کتاب ها زبان آموزان دانش آموزان برای آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برده‌داری به زبان طنز

  کشور انگلیس ثروتمند نبود، فرانسه ثروتمند نبود، کشورهای اروپایی ثروتمند نبودند‌؛ اینها ثروت کشورهای دیگر را گرفتند.» آنچه خواندید بخشی از بیانات رهبری در باب کتاب «سرگذشت استعمار» است که به‌تازگی مجموعه‌ای نمایشی ازآن اقتباس شده و برای گروه نوجوان روی آنتن رفته است. به این بهانه نگاهی به چند و چون این کتاب و همچنین اثر اقتباس شده از آن انداختیم. 

برگ اول
واقعیت فانتزی
مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» که به‌تازگی روی آنتن شبکه دوی سیما رفته،ویژه مخاطبان نوجوان در مرکز سوره تولید شده است. تهیه‌کنندگی این اثرراحمیدرضا عطارد به‌عهده دارد وکارگردانی آن را هم حسین حقانی به انجام رسانده است.دراین سریال به زبان طنز و در قالب فانتزی تاریخچه برده‌داری و استعمار به تصویر کشیده شده تا مخاطبان نوجوان هم با این بخش از تاریخ جهان آشنا شوند وباسبک انتخاب شده برای روایت، زهر آن گرفته شود.زینب یزدانی،سردبیر مجموعه دراین خصوص به جام‌جم گفت: دوره تاریخی انتخاب شده بسیار تلخ است و به همین علت در نظر داشتیم با زبان طنز، زهرش را بگیریم تا برای این گروه سنی جذاب‌تر شود. در این اثر ساختارشکنی کردیم که امیدوارم مخاطب بپسندد‌. در تیم پژوهش اطلاعاتی را که سند محکم داشت به نویسنده می‌دادیم اما دست او باز بود که این داده‌ها را در قالب نمایش بازآفرینی کند تا برای مخاطب نوجوان جذابیت داشته باشد. فکر می‌کنم سال‌هاست چنین کاری برای مخاطبان نوجوان انجام نشده بود. 

برک دوم
این قصه خواندنی است
کتاب ۱۵جلدی سرگذشت استعمار که به قلم مهرداد میرکیایی نوشته شده، منبع اقتباس سریال «هیس، هیچی نیس!» قرار گرفته است. این کتاب را سوره مهر منتشر کرده و در بخشی از آن می‌خوانیم: در همین روزها مردی که خودش را تاجر انگلیسی معرفی می‌کرد همراه فردی هندی که مانند سادات دستار سبزی به سر بسته بود و ادعا می‌کرد نامش سید کرامت‌علی است، از تبریز به سوی استرآباد به راه افتاد. این دو مسافر در میان ترکمن‌ها از حوادثی که در قفقاز رخ داده بود، جنگ‌های ایران و روسیه و شکست سخت ایران صحبت می‌کردند. دو غریبه عجله‌ای برای ادامه سفر نداشتند. آنها پس از دیدار با گروهی از ترکمن‌ها به ملاقات دسته‌ای دیگر می‌رفتند و... .

برگ سوم

هر جلد، یک ماجرا
همان‌طور که اشاره شد، این کتاب ۱۵جلد است که در هرکدام به ترتیب می‌خوانیم:

سفر به آن سوی دریاها(جلد۱): در این کتاب ماجراهای سفرهای دریایی پرتغالی‌ها و غارت‌های‌شان شرح داده شده است. 
گرگ‌ها با چشم باز می‌خوابند(جلد۲): دراین جلد ماجرای استعمار انگلیس برهند وچپاول ثروت هند توسط ملکه انگلیس شرح داده شده است. 
شکار انسان(جلد۳): برده‌داری غربی‌ها وشکار انسان‌ها ازقاره آفریقا در این جلد از کتاب به رشته تحریر درآمده است. 
صلیب خونین (جلد۴): اروپایی‌ها هرجا می‌رفتند همراه‌شان کشیش‌ها را هم می‌برند به این بهانه که می‌خواهند مسیحیت را گسترش دهند اما ... .
راهپیمایی اشک‌ها (جلد‌۵): ماجرای قتل و قارت بومیان سرخپوست قاره آمریکا در این کتاب مستند شده است. 
فاخته‌ها لانه ندارند(جلد۶): درشهر ونیز که دریانوردان معروفی داشت،هرساله حاکم با دریاازدواج می‌کرد تاصاحب دریا شود...!
سفر الماس (جلد۷): حکایت این کتاب، حکایت الماس است و سفرهای دریایی رزمناو انگلیسی برای ملکه انگلستان. 
به دنبال کادی (جلد ۸): کادی پارچه‌ای است که با گاندی آن را نماد استقلال‌طلبی در هندوستان کرد و نهایتا هند را از استعمار انگلستان درآورد. 
افطار در کلیسا (جلد ۹): مهدی میرکیایی دراین جلد ازکتاب سرگذشت استعمار،ماجرای خالی شدن خزانه پرازالماس وفیروزه و سنگ‌های قیمتی ایران را نوشته است. 
گنج‌های کلات (جلد‌۱۰): این کتاب در مورد تاریخ ایران و اشتراکش با استعمار است. ماجرای محمود افغان و شاه سلطان حسین. 
جوانه‌های آتش (جلد ۱۱): این جلد از کتاب هم در مورد تاریخ ایران و این بار دوره قاجار و اشتراکش با استعمارگران است. 
 بازی بزرگ (جلد۱۲): این جلد از کتاب هم دوباره درباره تاریخ ایران و استعمار انگلستان است و جدایی بخش‌هایی از ایران. 
ماجرا هنوز تمام نشده (جلد ۱۳): در کنار ایران معاصر،امپراتوری بزرگ دیگری هم بودبه نام عثمانی. استعمار علاوه بر ایران، تمایل نداشت عثمانی هم بزرگ باقی بماند. 
فارغ‌التحصیل زندان (جلد ۱۴): یک روزنامه‌نگار که در حال ارسال اخبار هیجان‌انگیز از آفریقاست، به دستور پادشاه بلژیک شروع به خرید زمین‌های آفریقایی‌ها می‌کند. او این زمین‌ها را به بهای اندک می‌خرد، آن هم سه برابر مساحت بلژیک. 
ملکه تهیدست (جلد ۱۵): داستان، داستان مواجهه ناوگان دریایی قدرتمند انگلستان با چینی‌هاست. 

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش