Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نیکولای جیلازکوف در خصوص رویایی با ایران در نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: در وهله اول باید بگویم که بازی سختی داریم. تیم ایران بازیکنان خوبی دارد و به همین خاطر قطعا بازی دشواری برای شاگردانم خواهد بود. بازیکنان تیم ایران در حمله، سرویس و البته دفاع خیلی خوب هستند و مدیریت دفاع تیم ایران راحت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم بازی راحتی نداریم.

وی در پاسخ به اینکه چقدر از نسل جدید تیم ملی ایران شناخت دارید،‌افزود: برخی بازیکنان این نسل را می‌شناسم و می‌دانم در تیم جوانان ایران دوران موفقی داشتند. البته بین رده جوانان و بزرگسالان خیلی چیزها متفاوت می‌شود و متاسفانه همه نمی‌توانند روند قبلی خود را دنبال کنند. بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم برای نسل جدید ایران که دوران موفقی در تیم ملی جوانان داشتند، اینجا چگونه عمل می‌کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان ادامه داد: البته شرایط برای ما هم دقیقا مثل تیم ایران است و با نسل جدیدی استارت زدیم. شرایط راحتی نداشتیم اما تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه انجام می‌دهیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 31 خرداد در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان هفته دوم لیگ ملت های والیبال تیم ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان برسد.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

با آغاز این دیدار تیم ملی فوتسال ایران تیم برتر میدان بود و ازبکستان هم نشان داد روی ضد حملات می‌تواند تیم بسیار خطرناکی باشد و در دومین دقیقه بازی از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه بازیکن این تیم راهی در چهارچوب پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۵ این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که از روی یک حرکت از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفتند و پاس در عرض سالار آقاپور با دفع اشتباه مدافع ازبکستانی وارد دروازه شد تا نخستین گل ایران از روی گل به خودی به ثمر برسد.

برتری بازیکنان ایران ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و از روی خطایی که از فاصله ۱۵ متری نصیب ازبکستان شد بازیکن این تیم توانست با یک شوت روی زمین بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و سرعت بالای انتقال توپ ازبک ها از دفاع به حمله موجب شد بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و بی گدار به آب نزنند.

یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی ایران در نیمه اول این بازی باقر محمدی بود که در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

اما در حالی که ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی زمان باقی مانده بود باز هم ازبکستانی‌ها موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. در سوی دیگر میدان هم دروازه بان ازبکستان با واکنش‌های به موقع خود مانع از فرو ریختن دروازه شد تا نیمه اول با شکست ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

کد خبر 6089279

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم