Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکبخت می گوید سعید صادقی بازیکن خوبی است ولی زمان ما این شکل بازارگرمی کردن رایج نبود

علیرضا نیکبخت پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط این روزهای استقلال و تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال به ایلنا گفت:

شرایط استقلال اصلاً خوب نیست و هوادار هم نگران است و حق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشی قهرمانی چند روز بیشتر برای هوادار نبود و بعد از آن اتفاقاتی افتاد که این شیرینی به کامشان تلخ شده است. الان چند هفته است که تیم بلاتکلیف است و نه وضعیت سرمربی مشخص شده است و نه بازیکن جدیدی به خدمت گرفته‌اند و نه حتی با بازیکنان سابق تمدید کرده‌اند. فرصت در حال از دست رفتن است و در این شرایط من به شخصه حق می‌دهم که هوادار نگران و ناراضی باشد. 

او در مورد وضعیت نیمکت استقلال گفت:

من به شخصه برایم فرقی ندارد چه کسی روی نیمکت بنشیند و از مرحوم ناصرخان حجازی گرفته تا چوب خشک هرکسی در هر مقطعی سرمربی استقلال بوده حمایت کردیم و از این به بعد هم همین کار را انجام خواهیم داد. به نظرم باشگاه دیگر دست، دست کردن را تمام کند و هر گزینه‌ای که به توافق رسیده را معرفی کند تا هم هوادار بیچاره از این بلاتکلیفی و اخبار ضد و نقیض راحت شود و هم تیم تکلیف خودش را بداند.

پیشکسوت فوتبال در مورد تفاوت وضعیت استقلال با پرسپولیس توضیح داد:

حالا من کاری با تیم پرسپولیس ندارم ولی نگاه کنید یحیی گل‌محمدی بعد از این همه فعالیت روز گذشته اعلام کرده تازه فقط نیمی از خواسته‌هایش در نقل و انتقالات برآورده شده و قطعاً با این شرایط بازهم بازیکن جدید جذب خواهند کرد و استقلال هم همانطور که گفتم هرچه زودتر باید تکلیفش مشخص شود تا از نقل و انتقالات جا نماند.

نیکبخت در مورد اینکه ساپینتوی پرتغالی به عنوان سرمربی استقلال نامش مطرح شده و البته رزومه او که باعث شده عده‌ای با وی مخالفت کنند، گفت:

امیدوارم ایشان یا هرکسی که قرار است بیاید زودتر معرفی شود. گفتم که هرکسی بیاید حتی چوب خشک هم روی نیمکت باشد من به شخصه حمایت خواهم کرد. هرکسی هم بیاید بهتر از این وضعیت بلاتکلیفی است.

او در مورد اینکه پیش از این گزینه‌هایی مثل جواد نکونام و رضا عنایتی برای نیمکت استقلال مطرح شدند ولی قبول نکردند بیایند، توضیح داد:‌

به نظرم کار عاقلانه‌ای انجام دادند. استقلال فصل قبل با بهترین نتایج و رکوردها قهرمان شده است و هرکسی بیاید با نتایج فصل قبل مقایسه می‌شود. رضا عنایتی سبک بازی شبیه به اتلتیکو مادرید در تیمش راه انداخته و خیلی به او و شیوه کاری‌اش اعتقاد دارم. جواد نکونام هم از مربیان خوب فوتبال ماست و در این سال‌ها توانایی خودش را نشان داده است. این نفرات سرمایه‌های استقلال هستند و اگر امسال می‌آمدند ممکن بود سرمایه سوزی شود و اتفاقی که برای منصوریان و فکری افتاد برای آنها ممکن بود تکرار شود و برای همین تصمیم عاقلانه‌ای گرفتند که نیامدند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه با انتقاد از وضعیت باشگاه استقلال افزود:

متاسفانه باشگاه استقلال کاری کرده همه پیشکسوتان به جز چند نفری که اطراف خود باشگاه هستند علیهشان موضع داشته باشند. کاری کردند امثال ما دور شویم و به نوعی استقلال از لحاظ پیشکسوتانی که نزدیکش قرار داده بیشتر شبیه به باشگاه پاس سابق است تا استقلال. من اینها را می‌گویم چون دلم می‌سوزد و به خدا دنبال هیچ جایگاه و پست و مقامی نیستم و قید این فوتبال را زده ام و این را می‌گویم سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم و واقعیت است.

نیکبخت در مورد اینکه این روزها نام سعید صادقی به عنوان خرید استقلال و پرسپولیس برای هر دو باشگاه مطرح شده عنوان کرد:

سعید صادقی بازیکن خوبی است و از لحاظ کیفی خیلی او را تحسین می‌کنم ولی متاسفانه شرایط جوری شده که می‌بینید و زمان ما اصلاً به این شکل نبود که انقدر بازارگرمی کنیم و هر روز با یک باشگاه مذاکره کنیم و دوباره برگردیم به مذاکره با باشگاه قبلی. زمان ما جلسه اول یا نهایتاً جلسه دوم به توافق می‌رسیدیم و قرارداد را امضا می‌کردیم. متاسفانه مدیر برنامه‌ها این موارد را به بازیکنان یاد می‌دهند و در سال‌های اخیر به شدت باب شده است.

او در مورد وضعیت تیم ملی هم افزود:

به نظرم این نسل طلایی حقش است که به دور حذفی جام جهانی صعود کند و اگر این دوره موفق نشویم در دوره بعدی تعدادی از این بازیکنان نسل طلایی ما یا بازنشسته می‌شوند یا کیفیت امروز را ندارند و تا سال‌ها باید حسرت بخوریم که چرا این نسل درست حمایت نشد و به موفقیت نرسید. الان شما چه بازیکن جوانی را سراغ دارید که فردای روز بشود طارمی یا سردار آزمون؟ به نظرم باید از این تیم حمایت و پشتیبانی شود و با تدارک خوب راهی جام جهانی شود. در مورد اسکوچیچ هم قبلاً گفته‌ام ما در شرایطی که حتی امید نداشتیم از مرحله پیش مقدماتی صعود کنیم سراغ او رفتیم و الان علیه او موضع گیری می‌کنیم. اسکوچیچ اشتباهات زیادی داشته و من حامی او نیستم ولی اگر قرار است او را تخریب کنیم چرا از اول رفتیم سراغش؟ به نظرم باید از این تیم حمایت شود تا نتیجه بگیرد.

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی کی روش و یادآوری خاطره خوش با ایران در جام جهانی روسیه اشکان درویشی مجری استقلالی خبر از آبی‌پوش شدن آذرباد و صادقی را داد اینتر و افزایش 2 میلیون یورویی پیشنهادش به چلسی برای جذب روملو لوکاکو نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند

به گزارش همشهری آنلاین فرزاد آشوبی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار کرد: موقعیت خوبی است که با توجه به بازی خارج از خانه استقلال، پرسپولیس بتواند فاصله یک امتیازی را از بین ببرد و صدرنشین شود. بدون تردید سپاهان تیم خیلی خوبی است به ویژه در خطوط میانی و هجومی بازیکنان با کیفیت و خلاقی دارد که در اجرای کارهای ترکیبی و هماهنگ از استاندارد بالایی بهره می‌برند. نه اینکه سپاهان در کارهای دفاعی کیفیت خوبی ندارد کلا در کارهای دفاعی موقعیتی وجود دارد که پرسپولیس می‌تواند استفاده کند و به برتری دست یابد.

بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده‌اند

وی در مورد اینکه شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در ضربات پنالتی و ایجاد نگرانی از اینکه در غیاب بیرانوند، دروازه پرسپولیس با رفیعی کاملاَ امن نیست، گفت: انتظار زیادی است که یک تیم همیشه در فرمت و سطح بالایی باشد. پرسپولیس برابر آلومینیوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و به نظرم این تیم خیلی زود دست به تغییر زد. زودتر از آنچه باید تعویض‌ها انجام شد، از طرفی در میان بازیکنانی که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شدند، نوعی دلسردی حس شد به ویژه نفراتی که پیش از این مهره‌های ثابت و تأثیرگذاری بودند. قطعاَ برای این موضوع باید فکری کرد، چون هر بازی آبستن اتفاقات خاصی است و پرسپولیس برای مبارزه و رسیدن به قهرمانی به تمامی نفرات خود نیاز دارد.

رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و جای نگرانی نیست

بازیکن سابق سرخابی افزود: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوانی است و طبیعتاً زمان می‌خواهد تا به پختگی برسد. آن هم در تیم بزرگی مانند پرسپولیس که فشارهای پیرامونی آن خیلی بزرگ و شدید است. معتقدم جای نگرانی نیست و رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و بهتر از این هم می‌شود. با تعداد بازی‌های بالاتر به آن سطحی که بتواند بازی‌های بهتری همراه با اعتماد به نفس ارائه کند، خواهد رسید. به مرور هم بازی‌های کم‌نقص‌تری خواهد داشت.

تراکتور از مسیر ایده‌آل خود دور شد

وی در مورد بازی تراکتور و استقلال عنوان کرد: تغییر و تحولی که در کادرفنی تراکتور رخ داده اثر خود را در بازی با ذوب‌آهن نشان داد. می‌توان امیدوار بود که در ادامه شرایط کیفی بهتری از تراکتور ببینیم و بدون تردید یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است. تغییرات متعدد در بخش فنی و بازیکنان، تراکتور را از مسیر ایده‌آل خود دور کرد. در هر حال تیم بزرگ و قابل احترامی است که در زمین خود انگیزه‌های بالای دارد. از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و فوتبال را به شکل مطلوبی بازی می‌کند، اما بحث مهم در فاز دفاعی است که شکل ایده‌آلی نداشتند. تراکتور تیم خیلی خوبی است ولی کار دفاعی مبحثی است که باید از سوی همه بازیکنان خیلی مورد توجه قرار بگیرد.

استقلال بردهای اقتصادی به دست می‌آورد

آشوبی خاطرنشان کرد: استقلال در فرم خوبی قرار دارد و هفته‌هاست خود را در صدر جدول حفظ کرده است. البته کار آسانی نیست تا پایان فصل این جایگاه حفظ شود چون کیفیت بالایی را طلب می‌کند. مدل و سبکی که استقلال بازی می‌کند، احتمال اینکه در شرایطی موفق نشود بردهای اقتصادی را کسب کند محتمل است. با این تفاسیر بهترین راه برای پرسپولیس تمرکز روی بازی‌های باقیمانده خود است، فارغ از اینکه استقلال با چه تیم‌هایی بازی دارد و چه شرایطی خواهد داشت. با این وضع پرسپولیس می‌تواند امیدوار به جبران فاصله یک امتیازی با استقلال باشد.

کد خبر 847632 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند