Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:51:47 GMT

وزارت ورزش بازهم به لژیونر فوتسال ایران کمک می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۷۲۰۶

وزارت ورزش بازهم به لژیونر فوتسال ایران کمک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم اولادقباد ملی پوش ایران لژیونر جدید فوتسال کشورمان است که فصل بعد در تیم پالما اسپانیا بازی می‌کند؛ تیمی که اخیراً سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کرده است.

زمانی که اولادقباد به دنبال انجام کارهای سفرش به اسپانیا بود متوجه شد برای خروج از کشور دچار مشکل است. این بازیکن تصور می‌کرد باتوجه به قانون سربازی و عدم مشکل خروج از کشور برای بازیکنان ۳۰ ساله، می‌تواند بدون دردسر به پالما برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون اما برای بازیکنان فوتبال مصداق داشت و ملی پوشان ساحلی و فوتسال از آن بی بهره بودند. در واقع اولادقباد طبق این قانون باید هر ماه از اسپانیا به ایران بازمی‌گشت تا مجوز خروج از کشور را تمدید کند.

در نهایت این مشکل با تلاش وزارت ورزش با تبدیل تمدید مجوز به هر سه ماه یکبار، برطرف شد اما اولادقباد قصد دارد در صورت امکان این زمان را حتی طولانی‌تر هم بکند.

این بازیکن در گفتگو با خبرنگار مهر، تایید کرد که در رایزنی با مدیران مربوطه در وزارت ورزش درخواست کرده است مجوز خروج از کشورش به ۵ یا ۶ ماه تبدیل شود.

اولادقباد گفت: اگر مجبور باشم برای تمدید مجوز هر سه ماه یکبار به ایران برگردم، ممکن است جایگاهم را در پالما از دست بدهم. هر رفت و برگشت به ایران شاید نزدیک به یک هفته زمان ببرد و با توجه به فشردگی مسابقات پالما در فصل آینده، یک زمان بزرگ را برای تمدید مجوزم از دست خواهم داد.

کد خبر 5519827 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسلم اولادقباد فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتسال پالما اسپانیا اسپانیا وزارت ورزش و جوانان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس دوچرخه سواری وزنه برداری مسابقات قهرمانی جهان یحیی گل محمدی تنیس روی میز هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد