Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در روزنامه همشهری نوشت: واقعیت کنونی تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری تهران به‌ویژه شهردار خوش‌فکر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهر و شهروندان است.

متأسفانه برخی از نگاه‌های سیاسی و جریان‌های مخرب سیاسی و غیرسیاسی منتظر هستند تا قطار موفقیت حرکت کند و سنگ بردارند و به‌سویش پرتاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین رفتار‌هایی صحیح نیست و به شهر و شهروندان آسیب می‌زند.

در این بین، بی‌توجهی به شایعات بهترین پاسخ است. اقدام شهردار تهران در حل مسائل شهری برای برخی خوشایند نیست، اما آنچه پای مکتب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری آموخته‌ایم این است که فارغ از گرایش سیاسی به کسانی که هدفشان خدمت‌رسانی به مردم است باید کمک کرد. چرا که منافع مردم در میان است و از این‌رو باید سایر مسائل حاشیه‌ای را نادیده گرفت و روی کار و کار و کار متمرکز شد.

به هر ترتیب احساس شادی و خرسندی از موفقیت دیگران، خصلت خوبی است که همگان ندارند به همین دلیل از روی حسد تلاش می‌کنند تا موفقیت‌ها به حداقل برسند. اما باید گفت شهردار تهران و همکاران زحمتکش او بی‌وقفه مشغول خدمت به مردم عزیز تهران هستند. حرف و سخن اخیر درباره رفتن ایشان به دولت شایعه‌ای بیش نیست، شورای اسلامی شهر تهران همواره مطالبه خدمت بهتر به شهروندان را داشته است و از خادمان شهر حمایت می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟