Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان بر لزوم فراهم‌سازی زمینه رشد و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان با ارائه آموزش های کاربردی تأکید کرد و گفت: لازمست در راستای تسهیل پیگیری درخواست های مردمی ، میز خدمت در استانداری برپا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (سه شنبه) در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و تکریم معاون قبلی، با اشاره به نقش توسعه مدیریت در تعالی سازمانی اظهار داشت: توسعه مدیریت، فرایندی‌ست که طی آن سطح دانش، مهارت و اطلاعات سطوح مختلف سازمان ارتقاء یافته و موجبات استقرار شرایط لازم برای تکامل مجموعه استعدادها و توانایی های این رده فراهم می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بهره‌وری نیروی انسانی به‌عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید با فراهم کردن بسترهای آموزشی اعم از عملی و تئوری و نیز تامین نیازهای کارکنان، زمینه رشد آنان را محقق کند.

استاندار گیلان توجه به کیفیت کار کارکنان و فراهم کردن تسهیلات رفاهی و تشویقی متناسب با اثربخشی افراد را ضروری خواند و گفت: باید اقدامات این بخش به گونه ای باشد که کارکنان تفاوت بین عملکرد مناسب و کم کاری در انجام وظایف را دریابند.

دکتر عباسی برپایی میز خدمت در استانداری را مهم دانست و تصریح کرد: مراجعان باید از ابتدای ورود به درگاه برای پیگیری درخواست ها و مطالبات‌شان، به صورت صحیح هدایت شوند و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در جهت جلوگیری از اتلاف وقت خودداری شود.

در این  نشست با قدردانی از تلاش های کیمیا تنهایی و تبریک بازنشستگی او، دکتر مرتضی رضایی‌صوفی به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان معرفی شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار گیلان توسعه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،آخوندی با اشاره به اینکه محور خوسف _ قلعه زری به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شدید و از بین رفتن حاشیه محور شده است گفت: رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود: آبگرفتگی منازل روستایی، تخریب محور‌های عشایری و روستایی و آسیب به قنوات در بسیاری از شهرستان‌های استان رخ داده و امدادرسانی به برخی روستا‌ها به دلیل انسداد مسیر دسترسی، تافروکش کردن سیلاب ممکن نیست.

دیگر خبرها

  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • این ویتامین چربی کبد را دفع می‌کند | روش‌های کاربردی برای تقویت سلامت کبد
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود