Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان مشگین‌شهر گفت: افراد مسموم ناشی از مصرف الکل در شهرستان مشگین‌شهر به ۳۱ نفر رسیده و یک نفر نیز فوت کرده است. - اخبار استانها -

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: افراد مسموم ناشی از مصرف الکل در شهرستان مشگین‌شهر به 31 نفر رسیده و متاسفانه یک نفر هم‌ فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعدادی از مسموم شدگان در بیمارستان‌های مشگین‌شهر و اردبیل و تعدای نیز در اهر بستری و مراجعه کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر اقدامات پزشکی در این زمینه انجام یابد.

دادستان شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: یک نفر در موضوع مسمومیت الکلی دستگیر شده و جسد فرد متوفی برای بررسی نوع الکل تحویل پزشکی قانونی شده است.

علت مسمومیت دانشجویان دانشگاه علوم پایه زنجان مشخص شدمسمومیت 50 دانشجوی دانشگاه علوم پایه زنجان/ حال دانشجویان مساعد استمسمومیت 5 نفربه دنبال مصرف آبمیوه در کافه‌ای در تهران

رضایی بیان کرد: هیچ کوتاهی و اغماضی در مورد برخورد با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در کار نخواهد بود و برخورد قانونی با متخلفان در دستور کار است.

انتهای پیام/144/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان مشگین شهر یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • بنوش و بمیر!
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • ناآگاهی مهمترین علت مصرف الکل و دخانیات
  • مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است
  • الکل‌های دست‌ساز و قاچاق زمینه‌ساز بروز مسمومیت
  • مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است
  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!