Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه دولت انقلابی سیزدهم از همه امکانات و بضاعت خود استفاده می‌کند که در خدمت مردم باشد تاکید کرد: باید سیاست ورزش ارزان و در دسترس از اولویت در برنامه‌ریزی‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر سیدحمید سجادی در مراسم آیین افتتاح استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه کسانی که برای تکمیل و افتتاح این استخر قهرمانی زحمت کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریک می‌گویم افتتاح این مجموعه را که به ورزشگاه شهید کشوری اضافه شد و امیدوارم که دست در دست هم بتوانیم آینده روشنی را برای جوانان رقم بزنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۳ برای افتتاح مجموعه ورزشی شهید کشور، نقش شهرداری‌ها در توسعه ورزش را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در همه جای دنیا ورزش بدون حضور این نهاد ابتر است، هرگاه برنامه‌های ورزشی با شهرداری‌ها عجین باشد، اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رقم خواهد خورد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همکاری های مشترک وزارت ورزش و جوانان و شهرداری بیان کرد: دوستان ما در شهرداری و در بخش ورزش همگانی، مشارکت بسیار خوبی با وزارت ورزش و جوانان دارند و این موضوع برای ما ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی سیزدهم از همه امکانات و بضاعت خود استفاده می‌کند که در خدمت مردم باشد و حوزه ورزش نیز در کنار دیگر حوزه‌های کشور توانسته در این مدت به توفیقات خوبی دست پیدا کند.

دکتر سیدحمید سجادی با تا کید بر برنامه ریزی دقیق به منظور استفاده بهینه از امکانات ورزشی عنوان کرد: امیدوارم که فدراسیون شنا بتواند استفاده لازم را از استخر مجموعه شهید کشوری ببرد چراکه ظرفیت لازم را این استخر برای تمرین ملی‌پوشان و ورزش قهرمانی دارد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه شرکت توسعه و ورزشگاه های زیرمجموعه‌ی این شرکت، باید محل خدمت به ورزش باشند اظهار داشت: انتظار ما از شرکت توسعه سوددهی نیست بلکه خدمت رسانی به ورزش است در همین راستا باید به بهره‌ برداران کمک کنیم که آنها نیز بتوانند به ورزشکاران به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه باید بهترین امکانات در اختیار قهرمانان، ورزشکاران و آحاد مختلف مردم قرار گیرد افزود: بسیاری از سالن‌ها و ورزشگاه‌های ما در سطح کشور روبه فرسودگی رفته و در سفرهای استانی یکی از دغدغه‌های مدیران این است که ورزشگاه‌ها به روزرسانی شود. نیاز به حرکت انقلابی و برنامه داریم که برای بازسازی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کنیم. بارها اعلام کردیم از برنامه‌های مشارکتی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استقبال می‌کنیم.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنانش حفظ کرامت و جایگاه پیشکسوتان به بهترین نحو در ورزشگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید تسهیلات ویژه‌ای برای پیشکسوتان ورزش کشور درنظر بگیریم چون سرمایه‌های واقعی ورزش ما هستند بنابراین باید شرایطی مهیا شود که پیشکسوتان با احترام و کرامت بیشتر به داخل مجموعه‌های ورزشی هدایت شوند.

وی ورزش ارزان را عاملی مهم برای ترغیب به مردم به ورزش دانست و گفت: باید طوری برنامه‌ریزی که ورزش برای مردم گران نشود و از همین جا از دست‌اندرکاران استخر مجموعه شهید کشوری و سایر اماکن ورزشی می‌خواهیم تعرفه‌ها معقول باشد. از اداره کل ورزش و جوانان تهران نیز می‌خواهیم که همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان پیشکسوتان دولت شهرداری وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان برنامه ریزی شهید کشوری ورزشگاه ها شهید کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است