Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال با گزینه مدنظر سرمربیگری تیم فوتبال استقلال قرارداد دو ساله‌ای امضا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه استقلال در چند روز گذشته مذاکرات مفصلی با ریکاردو ساپینتو انجام دادند که این مذاکرات مثبت پیش رفته و به مرحله نهایی رسیده است. مسئولان این باشگاه بر سر کلیات قرارداد، رقم و آپشن‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با ساپینتو به توافق رسیده‌اند و قرار است در صورت توافق بر سر جزئیات باقی‌ مانده، فردا (چهارشنبه) به صورت رسمی مراسم امضای قرارداد او با استقلال برگزار شد.

قرارداد استقلال با ساپینتو دو ساله تنظیم شده که سال دوم آن مشروط و با رضایت باشگاه تمدید خواهد شد. مسئولان استقلال با توجه به تجربه قرارداد با وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی قرارداد سال دوم ساپینتو را در اختیار خودشان گذاشته‌اند که مورد موافقت سرمربی پرتغالی قرار گرفته است. این مربی همراه خود دو دستیار خارجی می‌آورد و یک دستیار ایرانی به کادرفنی او اضافه می‌شود.

ساپینتو که 49 ساله است، فصل گذشته سرمربی تیم موریرنسه پرتغال بود. او پیش از این هدایت تیم‌هایی همچون قاضیان‌تپ ترکیه، واسکوداگامای برزیل، لیسبون و براگای پرتغال، لژیا ورشوی لهستان، ستاره سرخ صربستان، الفاتح عربستان سعودی برعهده داشت.

استقلال - ساپینتو؛ در مراحل پایانی مذاکره/ مربی پرتغالی جانشین مجیدی می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه توانست مقابل شهرداری آستارا به برتری دست پیدا کند که مدافع راست آبی‌ها بعد از نمایش خوب و کم‌نوسان در ترکیب تیمش، توانست عملکرد موثری در این بازی بر جای بگذارد.

علی حمودی که یکی از مهره‌های بدون جانشین ترکیب سیاوش اکبرپور به شمار می‌رود، با سرعت بالا و استفاده از تجربه‌ی خود بارها از سمت چپ خط دفاعی شهرداری آستارا نفوذ کرد و مدافعان این تیم را جای گذاشت و موقعیت ساخت.

حمودی علی‌رغم سن و سالش خستگی‌ناپذیر به دوندگی و نفوذ خود ادامه داد تا این‌که سرانجام توانست زهر خود را روی دروازه حریف بریزد و در دقیقه 5+90 با پاس در عمق برای امین مروانی خلق موقعیت کند و او هم وحید نامداری را به توپ برساند و تک گل آبی پوشان به ثمر برسد و بازی خوب خود در این هفته لیگ را تکمیل کند.

نکته شاخص در بازی حمودی این است که او مثل روزهای جوانی‌اش در استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور ستاره‌ای تنومند و سرعتی بوده و همچنان خستگی‌ناپذیر و رونده به زمین رقبا می‌زند و در 38 سالگی به خوبی از تکنیک و هوش خود به سود تیمش بهره می‌برد.

رقیب خسرو حیدری در دوران حضورشان در استقلال، حالا در تمام 28 بازی لیگ یک و دو دیدار حذفی برای آبی‌های ملاثانی به صورت فیکس به میدان رفته و علاوه بر نقش مهمش در خط دفاع توانست دو پاس گل هم به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه