Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با ۳۶ امضا به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شده است و این موضوع در دستور سه شنبه هفته آینده این کمیسیون با حضور وزیر صمت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی کیا در عین حال گفت که ممکن است تا هفته آینده و تا قبل از برگزاری جلسه کمیسیون ، تعدادی از متقاضیان استیضاح امضای خود را پس بگیرند.

وی در پایان اظهار کرد: در صورت تصویب طرح استیضاح در کمیسیون، این موضوع در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شده و وزیر صمت یک هفته بعد از آن باید پاسخگوی نمایندگان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا فاطمی امین کمیسیون صنایع و معادن وزير صنعت معدن و تجارت استيضاح هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد