Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:57:45 GMT

شروع چین دوم برگ سبز چای در باغات شمال

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۸۹۵۱

شروع چین دوم برگ سبز چای در باغات شمال

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب جهانساز ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شروع چین دوم برگ سبز چای از باغات شمال کشور، اظهار کرد: تاکنون ۵۰ هزار تن برگ سبز خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ارزش برگ‌های خریداری شده ۴۵۳ میلیارد تومان است، افزود: تا به امروز بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان چای کشور در ادامه با اشاره به اینکه این میزان معادل ۸۲ درصد کل مطالبات چایکاران است، تأکید کرد: تلاش می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان باقی مطالبات نیز پرداخت شود.

وی همچنین به مقدار چای خشک تولید شده توسط کارخانجات چایسازی نیز اشاره و اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۳۷۶ تن چای خشک در کارخانجات شمال تولید شده است.

کد خبر 5520080

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان چای کشور حبیب جهانساز برگ سبز چای بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردبیل ویروس کرونا آمار کرونا مشهد سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی سیدابراهیم رئیسی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب