Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: بخشی از کار دانش‌نامه دفاع مقدس توسط دانشگاه لرستان انجام می‌شود.

علی نظری در جلسه کمیته دانشگاهیان کنگره بزرگداشت ۶۵۴۴ شهید لرستان، اظهار کرد: دو کمیته دانشگاهیان و علمی در راستای برگزاری این بزرگداشت در دانشگاه لرستان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه لرستان بخشی از کار ایجاد دانش‌نامه دفاع مقدس را برعهده گرفته و بناست سایتی را برای آن نیز طراحی کند که در اجرای کار مذکور تیم تشکیل شده است که البته این مهم نیز همکاری سایر دانشگاه‌های استان را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه لرستان گفت: پیشنهاد می‌شود روی دیوار دور محوطه دانشگاه لرستان تمثال شهدای لرستان را طراحی و در عرصه‌ها نیز درختی را به نام هر کدام از شهدای گرانقدر نامگذاری و کاشت کرد.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: این دانش‌نامه ماندگار خواهد بود و گنجینه‌ای  از حماسه‌های شهدا در صحنه‌های مختلف خواهد بود.

نظری بیان کرد: بخشی از پایان‌نامه دانشجویان به موضوع شهدا و دفاع مقدس می‌پردازد که در این راستا دانشگاه ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دفاع مقدس دانشگاه لرستان دانشگاه لرستان دانش نامه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز