Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:11:23 GMT

آخرین وضعیت کووید ۱۹ در البرز_۳۱ خرداد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۱۵۷

آخرین وضعیت کووید ۱۹ در البرز_۳۱ خرداد

آقای صیادی گفت: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرزبه ۸۸ هزار و ۲۵۷ نفر رسیده است.

او می‌گوید: در حال حاضر تعداد۲۳ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای ۲ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت قطعی در استان ثبت نگردیده است و مجموع جانباختگان این بیماری در استان همچنان ۶۸۳۷ نفر می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام دولت کنیا، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل و رانش زمین در این کشور، تاکنون ۱۸۸ نفر جان باخته‌اند.

براساس اعلام وزارت کشور و دولت ملی کنیا، بارش‌ها و طوفان‌های سیل‌آسیا در بیش از ۲۸ استان از مجموع ۴۸ استان این کشور به آوارگی گسترده در کنیا منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از بالغ بر ۳۳ هزار خانوار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وزارت کشور کنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع ۱۲۵ نفر مصدوم شده و ۹۰ تن مفقود هستند.

مقامات کنیا و نهادهای بشر دوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6095350

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی