Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@15:54:33 GMT

آشنایی با روش‌های کشت سلول و کاربرد آن

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۶۳۵

آشنایی با روش‌های کشت سلول و کاربرد آن

انجمن علمی دانشجویی زیست‌شناسی دریا دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس، کارگاه «آشنایی با روش‌های کشت سلول و کاربرد آن» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران اکونومیست، این کارگاه در روزهای ۵ و ۶ تیرماه برپامی‌شود و در آن سعید کاوسیان (سوپروایزر بخش کشت سلول پژوهشکده شمال کشورمرکز آمل) ۵ تیرماه از ساعت ۸ تا ۹ با موضوع مبانی کشت سلول، انواع سل‌لاین، انواع محیط‌های کشت صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علی‌اصغر احمدی (عضو هیات علمی انستیتو پاستور ایران) ۵ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۰ درباره کاربرد کشت سلول در اشل آزمایشگاهی و صنعتی سخنرانی می‌کند و محیط کشت سلول، امکان ساخت و بازیافت محیط کشت موضوع سخنرانی دکتر صابر خدابنده (عضو هیات علمی دانشکده تربیت مدرس) در روز ۵ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ خواهد بود.

این کارگاه شامل دو بخش نظری و عملی است که به صورت حضوری و مجازی در سالن کنفرانس دانشکده علوم دریایی تربیت مدرس و آدرس https://b۲n.ir/marinebiology.tmu برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه آشنایی با «روش‌های کشتی سلول و کاربرد آن» و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره واتساپ ۰۹۱۲۰۱۸۵۰۷۹ پیام دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: باشگاه دانشجویان ایسنا ، انجمن علمی زیست شناسی دریا دانشگاه تربیت مدرس ، کشت سلولی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشت سلولی تربیت مدرس کشت سلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقابابایی در مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد ضمن تبریک روز معلم به همه اساتید دانشگاه و معلمین سراسر کشور و با تقدیر و تشکر از تلاش اساتید در طول یک سال گذشته اظهار کرد: مدرسان در تربیت مؤثر و کارآمد مدیران راهبردی می‌توانند مؤثر باشند.

وی با اشاره به آیات قرآنی بیان داشت: اولین معلم و تربیت کننده انسان، خداوند تبارک و تعالی بوده و سپس پیامبران الهی و ائمه اطهار صلوات الله علیهم این وظیفه را به عهده داشته‌اند.

آقابابائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت و تعلیم افراد ماهر و کارآفرین عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما ایجاد مهارت و کمک به شعار سال در استان و تربیت افراد ماهر که بتوانند برای جهش تولید و رفع بیکاری مؤثر واقع شوند می‌باشد.

وی برنامه‌های دانشگاه در سال جاری را تشریح و مهمترین برنامه‌های سال جاری را تضمین اشتغال برای پذیرفته شدگان برخی از دوره‌ها، نظارت هوشمند و بازنگری برنامه‌های درسی اعلام کرد.

در پایان این مراسم از اساتید تقدیر شد.

کد خبر 6096781

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه