Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:20:35 GMT

اتفاقی شگفت انگیر؛ این دختر همیشه می خندد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۶۳۷

اتفاقی شگفت انگیر؛ این دختر همیشه می خندد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ نوزاد دختر استرالیایی که با «لبخند دائمی» به دنیا آمد، در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده است.

به گزارش فرارو، آیلا سامر موچا در استرالیا متولد شد. اما پس از تولد، والدینش از وضعیت نادر او شگفت زده شدند.

این نوزاد دختر با یک بیماری ژنتیکی نادر به دنیا آمد که حتی پزشکان را شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همه چیز برای آیلا سامر موچا خوب است، زیرا او زیباترین لبخند را برای جذب مردم دارد.

آیلا با یک بیماری نادر به نام ماکروستومی دوطرفه به دنیا آمد. این یک بیماری بسیار نادر است که در آن گوشه‌های دهان به درستی به هم متصل نمی‌شوند. آیلا اکنون به دلیل وضعیت خود تبدیل به یک ستاره TikTok شده است.

به گزارش نیویورک پست، گزارشی که در سال ۲۰۰۷ در مجله Cleft Palate-Craniofacial منتشر شد، تنها ۱۴ مورد از این بیماری را ذکر کرد. آنقدر نادر است که پزشکان بیمارستان محل تولد آیلا آن را به عنوان اولین مورد بیان کردند.

مادر آیلا می‌گوید: ناآشنایی پزشکان با این بیماری نادر ما را بسیار نگران کرده بود، زیرا چندین ساعت طول کشید تا پزشک به ما پاسخ دهد. ورچر به نیویورک پست گفت: تنها چیزی که به عنوان یک مادر می‌توانستم به آن فکر کنم این بود که کجا اشتباه کردم، به خصوص زمانی که در تمام دوران بارداری‌ام اینقدر بی‌تفاوت بودم.

خوشبختانه آیلا بسیار شیرین است و لبخندش باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. اگرچه پدر و مادرش دائماً با پزشکان در مورد وضعیت او در تماس هستند، اما آیلا با لبخند شیرین خود قلب‌ها را به دست آورده است.

ورچر گفت: ما از به اشتراک گذاشتن تجربیات و خاطرات مورد علاقه خود دست نخواهیم کشید.

به لبخند زدن ادامه بده آیلا...

حجم ویدیو: 4.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 دانلود ویدیو منبع: فرارو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • لبخند شکوفه های بهاری در مازندران
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K