Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@22:58:14 GMT

برومند: کلیله و دمنه توقیف نشده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۹۵۲

برومند: کلیله و دمنه توقیف نشده است

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، چند روز پیش خبری مبنی بر توقف پخش مجموعه عروسکی «کلیله و دمنه» توسط ساترا در فضای مجازی منتشر شد، موضوع را از مرضیه برومند کارگردان این مجموعه جویا شدیم.

برومند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد که مجموعه کلیله و دمنه توقیف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شهرک کلیله و دمنه مجوز ساترا ندارد!

بر اساس گزارش ایسکانیوز، چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مجموعه نمایش خانگی «شهرک کلیله و دمنه» مجوزی برای انتشار از سوی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی ندارد.

در این خبر آمده بود که ساترا در نامه‌ای که ۲۴ اردیبهشت ماه به علی سرتیپی مدیرعامل فیلم‌نت فرستاده، از بازبینی تدوین اولیه ۵ قسمت اول این سریال و مخالفت با صدور پروانه انتشار آن خبر داده است.

با وجود این نامه، مجموعه «شهرک کلیله و دمنه» نیز همانند بعضی محصولات اخیر فیلیمو و نماوا بدون اخذ مجوز از ساترا منتشر شده است.

گفتنی است؛ مجموعه «شهرک کلیله و دمنه» یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر عروسکی و خانوادگی به نویسندگی کوروش نریمانی، کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی است.

این مجموعه برگرفته از کتاب کلیله و دمنه است که حاوی داستان‌هایی در رابطه با حیوانات است و پخش آن از ۳۰ اردیبهشت ماه در شبکه خانگی شروع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145066 برچسب‌ها شبکه نمایش خانگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی شهرک کلیله و دمنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کار‌های بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکو‌ها تذکر داده و سکو‌ها هم حذف کردند.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهاد‌های فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد