Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهادر اسماعیلی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبری به پلیس داده شد که ۵ نفر برای پیدا کردن گنج اقدام به حفاری غیر مجاز کرده‌اند و با توجه به اینکه محل حفاری در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی لنگرود بود مأموران این پاسگاه برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: با توجه به بررسی مأموران و مشاهده حفاری انجام شده همچنین حضور بیل مکانیکی ۵ نفر از افراد حاضر در صحنه توسط مأموران انتظامی دستگیر شده و به یگان انتظامی منتقل شدند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه خودرو تیبا متعلق به حفاران نیز توقیف شد گفت: پس از اینکه از خودروی توقیفی بازرسی به عمل آمد ۲ قبضه سلاح سرد و ۵ کتاب و تعدادی ابزارآلات رمالی نیز کشف شد.

وی عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کد خبر 5520187

منبع: مهر

کلیدواژه: حفاری غیرمجاز پلیس قم بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی اردبیل مشهد ویروس کرونا آمار کرونا سازمان تبلیغات اسلامی سیدابراهیم رئیسی آبرسانی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب