Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مجید علی نازی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کشتی‌های یونانی طبق کنوانسیون‌های بین المللی در توقیف سازمان بنادر و دریانوردی هستند گفت: بر اساس قوانین MLC (کنوانسیون کار دریایی) همه امکانات رفاهی، همه امکانات ارتباطی با خانواده‌ها و کشورهایشان ایجاد شده و در رفاه کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر گونه ارتباط میان خدمه کشتی‌های یونانی توقیف شده با سفرای کشورهای متبوعشان ایجاد شده است و هیچ مشکلی در ارتباط با کشتی‌های توقیف شده در ایران وجود ندارد.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره آزاد شدن محموله کشتی ایران که در یونان توقیف شده بود نیز اظهار کرد: بر اساس رأی دادگاه بار این کشتی باید منتقل شود که اقدامات آن در حال انجام است.

علی نازی درباره بازگشت خدمه کشتی‌های توقیف یونان به کشورهای متبوعشان بیان کرد: جزئیات را هماهنگ کردیم و مشکلی برای برگشتشان وجود ندارد و می‌توانند برگردند؛ اختیار را کاملاً به خود آنها واگذار کرده ایم.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است هزینه محموله تخلیه شده را از یونانی‌ها دریافت کنیم؟ تصریح کرد: مسائل پرداخت، موضوع کوچکی است؛ مسأله اصلی، اثبات حاکمیت و اقتدار جمهوری اسلامی در بازپس گیری محموله توقیف شده و دزدی توسط آمریکا بود که انجام شد.

منبع: مهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خدمه کشتی توقیف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه