Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@10:42:09 GMT

آماده پذیرش دانشجو از صربستان هستیم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۰۷۵۵

آماده پذیرش دانشجو از صربستان هستیم

به گزارش قدس انلاین، هیأت علمی نظامی جمهوری صربستان به ریاست سرهنگ «ایوان ولیچ» معاون علمی و پژوهشی دانشگاه دفاع ملی ایک کشور امروز (سه‌شنبه) با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس ارتش) ضمن دیدار با فرمانده دافوس از بخش‌های مختلف این دانشگاه از جمله دانشکده فرماندهی و ستاد، دانشکده جنگ، مرکز بازی جنگ، دانشکده پشتیبانی و ستاد و موزه دافوس بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جریان بازدید هیأت علمی نظامی دانشگاه دفاع ملی صربستان از دافوس آجا ضمن عرض خیرمقدم به اعضای این هیأت اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتباط با کشورهای مستقل در سراسر دنیا استقبال می‌کند؛ به‌ویژه کشورهایی که در حوزه‌های دفاعی و نظامی از پیشینه خوبی برخوردار هستند. وی با اشاره به پیشینه تاریخی جمهوری صربستان عنوان کرد: کشور صربستان در جنگ جهانی دوم سابقه دفاعی قابل توجهی داشته است و کشور ما نیز در جنگ تحمیلی هشت ساله با رژیم بعثی عراق در حوزه دفاعی و نظامی دارای تجارب ارزشمندی است که بهره‌گیری از این تجارب می‌تواند برای دو کشور در بخش دفاعی و امنیتی مثمر ثمر باشد. فرمانده دافوس ارتش در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند آموزشی و محتوایی این دانشگاه گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه کشور، در حوزه تعلیم افسران ارشد ارتش و سایر نیروهای مسلح ایران دارای تجربه و انداخته‌های علمی مهمی است و در حوزه آموزش و پژوهش نیز از قابلیت‌های ارزشمند و به‌روز شده‌ای برخوردار است که می‌تواند بسترساز ارتقای توان دفاعی کشور باشد. امیر سرتیپ ولی‌وند در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون از کشورهای دوست و هم‌پیمان از جمله هند، پاکستان، قزاقستان و عراق پذیرش دانشجو داریم و همچنین برای پذیرش دانشجو از جمهوری صربستان نیز اعلام آمادگی می‌کنیم. فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در پایان خاطرنشان کرد: در این دانشگاه از ظرفیت لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی برای دانشجویان اعزامی برخوردار هستیم. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتش صربستان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اسراییل مجبور به پذیرش خواسته حماس برای تبادل اسرا است
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان