Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:26:55 GMT

۵۵ درصد مطالبات کلزاکاران گلستان پرداخت شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۳۷۴

۵۵ درصد مطالبات کلزاکاران گلستان پرداخت شده است

محمد برزعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال زارعی جاری برداشت ۹۵ درصد کشت گندم گلستان انجام شده و ۶۴۱ هزار تن گندم در سیلو های تعیین شده خریداری شده است.

رییس جهاد کشاورزی گلستان با تاکید بر اینکه ۹۰۰ هزار تن پیش بینی تولید گندم در گلستان را داریم، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که جهاد کشاورزی تا ۶۵۰ هزار تن خریداری گندم استان را داشته باشد و در این حوزه تا کنون نسبت به سال گذشته ۱۳۰ هزار تن بیشتر از سال گذشته خرید گندم داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده و در اسرع وقت و با پیگری های که در مجموعه مسئولان استانی داریم به محض تخصیص اعتبار باقی مطالبات گندم کاران استان نیز پرداخت خواهد شد.

برزعلی ادامه داد: همچنین در بخش کلزا نیز ۷۰ هزار تن خرید توافقی داشته‌ایم که ۵۵ درصد معادل ۶۸۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

رییس جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: تا این لحظه تاکنون ۴۱ هزار و ۱۵۰ هکتار برداشت کلزا از مزارع گلستان انجام شده است.

کد خبر 5520174

منبع: مهر

کلیدواژه: کشت کلزا جهادکشاورزی گلستان پرداخت مطالبات بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا اردبیل ویروس کرونا مشهد سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی همدان ایلام هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود

دریافت 23 MB کد خبر 6092578

دیگر خبرها

  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود