Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:12:05 GMT

مدیر شبکه سه از گزارشگر پیشکسوت والیبال تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۴۱۷

مدیر شبکه سه از گزارشگر پیشکسوت والیبال تقدیر کرد

مراسم تقدیر از گزارشگر پیشکسوت والیبال، سیدجواد محتشمیان در دفتر مدیریت شبکه سه برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این جلسه علی فروغی مدیر شبکه سه، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال،  میثم فضلعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه، مصطفی کارخانه مربی و پیشکسوت والیبال، بهزاد کاویانی مجری برنامه توپ و تور شبکه سه، وحید مرادی پیشکسوت ورزش و اجرای تلویزیونی، کیومرث کرده کارشناس و گزارشگر والیبال شبکه سه سیما حضور به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این جلسه به واسطه سال‌ها حضور مؤثر سیدجواد محتشمیان به عنوان پیشکسوت، مربی، کارشناس و گزارشگر والیبال در شبکه سه سیما از وی تقدیر به عمل آمد. 

در ابتدای جلسه بهزاد کاویانی، مجری برنامه "توپ و تور" اظهار داشت: زمانی که ما وارد "توپ و تور" شدیم، افتخار داشتیم که در خدمت آقای محتشمیان باشیم. من خودم بچه بودم که ایشان در تلویزیون حضور داشت. آقای محتشمیان ازچند جهت ممتاز بودند. هم اینکه بسیار صریح و بی‌پروا انتقاد خودشان را بیان می‌کردند،  هم اینکه هیچ‌وقت به واسطه منافع خودشان کاری انجام نمی‌دادند. 

در ادامه علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما درباره فضای شبکه سه سیما عنوان کرد: از مهمترین چیزهایی که خدا به ما عطا کرده، همکارهای خوب ما هستند. اگر بخواهیم نمونه‌ای ذکر کنیم آقای محتشمیان از نمونه‌های برجسته به شمار می‌آیند. 

وی افزود: ایشان سال ها در رسانه ملی بودند و بیش از سه دهه در میدان ورزش حاضر بودند یعنی یک عمر پای ورزش گذاشتند. هیچ‌وقت هم هیچ توقع عجیبی نداشتند و همیشه در میدان و پای کار حوزه ورزش بودند و جالب است که در حوزه ورزش ایشان هم استاد دانشگاه و هم ورزشکار و هم مربی و هم تحلیلگر و هم گزارشگرند. 

علی فروغی در ادامه خطاب به آقای محتشمیان افزود: استاد عزیز، از سال‌ها مجاهدت و تلاش شما در عرصه ورزش تشکر می‌کنم و بدون شک این سطح از فضای جهشی که والیبال بعد از انقلاب داشته، آقای محتشمیان و بقیه عزیزان مؤثر بوده‌اند. 

مدیر شبکه سه سیما در ادامه گفت: حقا، هم زمان با سختی که ورزشکاران می‌کشند، اصحاب رسانه هم در میدان‌اند و سختی می‌کشند و من به سهم ناچیز خودم صمیمانه از این تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی تشکر و قدردانی می‌کنم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق مضاعف دارم. 

در ادامه جلسه، داورزنی رییس فدراسیون والیبال گفت: بعد از سال 2012 آغاز یک اتفاق تازه در والیبال ایران بود و یک تحول در والیبال بعد از این زمان ایجاد شد. نقش محوری در انتقال این تحول به خانه‌های مردم را گزارشگرها داشتند. این اتفاق با کمک دوستات رسانه ممکن شد و مجموعه دوستان در حوزه رسانه کمک ما کردند که این رشته بین مردم رونق بگیرد.

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد:  افتخاری که در پیروزی بر آمریکا و ایتالیا به دست می‌آوردیم و اینکه روسیه را در روسیه می‌بریم و برزیل را در برزیل،  حس غرور به ایرانی‌های تمام دنیا داده است. 

وی ادامه داد: من بازتاب حرف‌های مردم را می‌گویم، ورزش حسّ عزت و غرور را بیش از هر چیز دیگری منتقل میکند و این حس خیلی مهم هست که چگونه منتقل می‌شوند. 

داورزنی در ادامه گفت: نکته دیگر درباره آقای محتشمیان این است که ایشان به بازیکنان و به خصوص جوانان قدرت می‌دهد. الان میانگین تیم ملی‌ما 24 سال است و این سن قابل افتخار است. 

وی افزود: طبق آمار فدراسیون جهانی، والیبال چهارمین رشته‌ ورزشی است که توسط مردم دنبال می‌شود. همچنین طبق آمار دیگری که اعلام شده، والیبال در المپیک‌ اولین رشته هست و البته این نشان دهند گستردگی و خانوادگی بودن این رشته است. 

در این جلسه، مصطفی کارخانه مربی و پیشکسوت والیبال در ارتباط با محتشمیان گفت:  حرکت رو به جلوی والیبال مدیون ایشان است. برای خودش و خانواده‌اش آرزوی سلامتی دارم. من فکر می‌کنم دو عنایت از خدا به ایشان شده است؛ این صدای گرم و تحلیل‌های درستی که روی آنتن دارند. 

کارخانه گفت: من خاطرات خیلی خوبی با ایشان  دارم و امروز تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که اینجا حضور پیدا کردم و معتقدم که ایشان حکم استاد برای من را دارند. 

در ادامه کیومرث کرده کارشناس و گزارشگر والیبال عنوان کرد: من همیشه شاگر ایشان بودم و چیزی که برای من مهم بود، بزرگواری ایشان به بنده بود. 

وی در ادامه با اشاره به شهید غلامرضا رهبر خبرنگار دفاع مقدس گفت: همیشه صدای شهید بزرگوار منتشر می‌شد. این شبهه را درباره وی مطرح کردند که در منطقه حاضر نیست یا اخبارش مستند نیست به همین واسطه تصمیم بر آن شد که جلوی دوربین بیاید. اولین بار جلوی دوربین آمد قبل از ضبط هنگام تست صدا، صدابردار توجه خود را جلب کرده بود که او چه چیزی می‌گوید. صدابردار فهمیده بود که آیه 6 سوره یوسف را در تست می‌گفته است و آرزو می‌کرده تصویر، موجب غرور او نشود. 

کرده افزود:  درباره آقای محتشمیان بعد از این همه سال تصویر و صدا هیچ وقت ایشان را با خود بزرگ‌ بینی ندیدم و همیشه خودم را مدیون ایشان می‌دانم. 

وحید مرادی پیشکسوت ورزش و اجرا در تلویزیون درباره محتشمیان گفت: همیشه در جلسات مشترکی که با مدیران داشتیم به این نکته توجه می‌شد که چه چیزی به مردم گفته می‌شود و اینکه آیا حسّ امید ایجاد می‌کنیم؟ 

وی ادامه داد: بزرگانی مانند آقای محتشمیان که  اصول را رعایت کردند و برای مردم و انگیزه‌های ورزشی ارزشی گذاشتند و به حواشی بی توجه بودند، ماندگار شدند. 

در پایان جلسه جواد محتشمیان عنوان کرد: واقعاً شرمنده شدم و خیلی از آقای فروغی تشکر می‌کنم و بقیه دوستان عزیز.  من در این سال‌ها فقط تلاش کردم ظرفیت‌های بچه‌ها را به مردم نشان دهم. 

وی افزود: خوشحالم که الان مردم با توجه به ظرفیت‌ها و رکوردهای ما از والیبال ایران متوقع‌اند. من سعی می‌کنم جایگاه تیم‌ها را به مردم معرفی کنم و البته نقش جوانان را در قرار گرفتن در مقابل بزرگان دنیا عنوان کنم. در کل مجدداً تشکر می‌کنم از همه دوستان عزیز.

فرجی: حمید جبلی به تلویزیون بازمی‌گردد / فصل هفتم "پایتخت" ساخته می‌شود / به باند تهیه‌کنندگی اعتقادی ندارمتدارک متفاوت شبکه سه سیما برای ایام محرم و صفرنگاهی به نظرسنجی جدید صدا و سیما/ رقابت سریال‌های تکراری با سریال‌های جدید ادامه داردحمیدرضا آذرنگ به "نون‌ خ" برمی‌گردد / آغاز پیش‌تولید سریال با تصویری از آقاخانیمعضلی به‌نام پخش سریال تکراری از شبکه‌های سراسری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه سه رسانه ملی شبکه سه پیشکسوت والیبال مدیر شبکه سه شبکه سه سیما تشکر می کنم سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است

ایسنا/تهران فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت: تلاش های آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزش های دینی و الهی قابل تقدیر است.

سردار ولی زاده با بیان اینکه زحمات و تلاش های آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزش های دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

 وی به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیت استفاده می‌کند.

 سردار ولی زاده در ادامه بیان کرد: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود را به نسل امروز منتقل کنیم، می‌توانیم بگوییم یادواره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می شود، اثر بخش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران نیز بیان کرد: سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه ها انجام می دهد.

 بهرامی افزود: ما در آموزش و پرورش به عنوان سربازان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: عملیات وعده صادق موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد و جواب محکم و نمایش قدرت ایران اسلامی برای دشمن بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت که جا دارد از دلاوری و سلحشوری نیروهای سپاه تقدیر و تشکر کنم.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران افزود: همکاری همه جانبه خود را با مجموعه کمیته ها به نیت دعای خیر شهدای گرانقدر اعلام می‌داریم، چرا که به این میراث گرانبها و فرهنگ ارزشمند شهدا از عمق جان، اعتقاد و علاقه داریم و هرکاری که در عرصه کنگره شهدای استان تهران باشد با آغوش باز انجام می دهیم.

 بهرامی در ادامه بیان کرد: محبت عظیمی که خانواده‌ های معظم شهدا دارند به گونه‌ای است که دیدار با هر یک از خانواده‌ های شهید فرهنگی یا دانش آموز، مکتب درسی برای ما از لحاظ مدیریتی و ارزشی است.

وی افزود: کنگره شهدای استان تهران را در پیش رو داریم و نقش معلمان و مدیران آموزش و پرورش در این کنگره مشخص است.

 در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب