Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری پلدختر با بیان اینکه جرائم سازمان‌یافته و خشن در این شهرستان وجود ندارد، گفت: بیشترین پرونده‌های کیفری پلدختر مربوط به تصادفات رانندگی، تخریب و تصرف عنوانی اراضی ملی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، مهدی بیرانوند عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: دادگستری پلدختر با همکاری نیروهای  قضایی و اداری، جهادگونه و انقلابی عمل کرده‌است و یکی از سه دادگستری‌های نمونه و برتر لرستان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادگستری پلدختر در زمینه سرعت و دقت در رسیدگی، پاسخگویی و موضوعات مورد نظر سیاست‌های دستگاه قضایی به‌خوبی عمل کرده‌است.

دادستان بجنورد: 75 هکتار از اراضی ملی در خراسان شمالی رفع تصرف شد110 هکتار از اراضی ملی پارک چالدره تنکابن رفع تصرف شد1500 هکتار اراضی ملی در گلستان به بیت‌المال بازگشت

رئیس دادگستری پلدختر عنوان کرد: 23هزار و 91 پرونده خروجی از یکم تیر ماه سال گذشته تاکنون داشته‌ایم که این میزان مربوط به 22هزار پرونده سال گذشته وهفت هزار پرونده ورودی بیشتر نیز از سال های قبل بوده که بر این اساس عملکرد ما در 610 فقره از آن‌ها مثبت بوده است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول دادرسی الکترونیک در سطح لرستان و 95 درصد ابلاغات الکترونیک این نهاد بیان کرد: میزان صلح و سازش 30درصد بوده که از اصحاب رسانه و متولیان فرهنگی انتظار داریم ما را در بالابردن این میزان همراهی نمایند.

بیرانوند با اشاره به میزان صددرصدی دادرسی الکترونیک و هوشمند سازمان  در یک سال گذشته و کسب رتبه اول لرستان گفت: بیشترین پرونده‌های کیفری مربوط به تصادفات رانندگی، تخریب و تصرف عنوانی اراضی ملی و مطالبات بانکی رکورددار پرونده حقوقی در شهرستان پلدختر است.

رئیس دادگستری پلدختر با بیان اینکه جرائم سازمان‌یافته و خشن در شهرستان پلدختر نداریم، تصریح کرد: بیشترین پرونده‌های حقوقی مطروحه در دادگاه مربوط به مطالبات بانکی مربوط به معیشت مردم و سیل است و دومین مورد نیز  بحث طلاق و دعواهای خانوادگی است.

بیرانوند میزان زمان رسیدگی در دادسرا را 21 روز اعلام کرد که در این زمینه دادگستری پلدختر رتبه اول لرستان را کسب کرد‌ه‌است، اظهار داشت: هفت شعبه شورای حکمی و سازشی  در سطح این شهرستان وجود دارد.

رئیس دادگستری پلدختر با اشاره به اینکه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی مهم‌ترین پرونده‌های سال گذشته این شهرستان است، عنوان کرد: 14 شورای حل اختلاف در سطح پلدختر وجود دارد که هفت شعبه شهری و هفت شعبه روستایی است.

انتهای پیام/646/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری پلدختر اراضی ملی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است