Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@13:41:08 GMT

ادامه بلاتکلیفی چند ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۵۳۳

اگر می خواهید در جریان اتفاقات، اخبار، حواشی داغ و به روز باشگاه پرسپولیس باشید، 60 ثانیه پرسپولیس را با اجرای حامد وفائی، خبرنگار حوزه پرسپولیس تماشا کنید...

فعالیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس تا اینجای فصل نقل و انتقالات چند ستاره را جذب کرده ولی وضعیت چند بازیکن این تیم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد بازیکنانی مثل احسان پهلوان، رامین رضاییان و علی شجاعی به پایان رسیده است.

گفته می شود احسان پهلوان راهی فولاد می شود و با توجه به خرید دانیال اسماعیلی فر، به نظر می رسد کار رامین رضاییان که این روزها در قطر به سر می برد هم در پرسپولیس به پایان رسیده است.

علی شجاعی می خواهد چند روزی منتظر پرسپولیس بماند و در صورتی که پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکند، به تیم دیگری می رود.

 

اخبار داغ 

جذب 2 بازیکن خارجی با نظر ریکاردو ساپینتو شهاب زاهدی مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد اولین تصویر سادیو مانه در پیراهنی با لوگوی بایرن مونیخ / عکس نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار