Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:52:14 GMT

قانون فسخ یک‌طرفه بازیکنان شاغل در روسیه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۷۸۲

قانون فسخ یک‌طرفه بازیکنان شاغل در روسیه تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، فیفا اعلام کرد که بازیکنان و کادر مربیان خارجی اجازه خواهند داشت تا به طور یکجانبه قراردادهای خود را با باشگاه های روسیه تا تابستان 2023 تعلیق کنند. این تصمیم تمدید حکمی است که اولین بار در ماه مارچ و پس از شروع حمله روسیه به اوکراین صادر شد. در واقع فیفا رسما در بیانیه ای اعلام کرد که اگر باشگاه‌های روسی نتوانند پیش از پایان ماه جاری با بازیکنان و کادر فنی خارجی به توافق برسند، این بازیکنان و مربیان حق دارند تا 30 ژوئن 2023 قراردادهای خود را با باشگاه‌های خود به حالت تعلیق درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستارگانی مانند گرژگورز کریچوویاک، هافبک لهستانی اف سی کراسنودار از این حکم در فصل گذشته استفاده کردند و او به صورت قرضی به باشگاه یونانی آآِک آتن رفت. جردن لارسون، مهاجم اسپارتاک مسکو نیز با قراردادی قرضی به AIK در کشورش نقل مکان کرد. لارسون اخیراً به رسانه‌های سوئدی اعلام کرد که مطمئن نیست که در آینده به اسپارتاک بازگردد. 

برخی از باشگاه‌های روسی پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین شاهد مهاجرت بازیکنان خارجی و استعدادهای مدیریتی بوده‌اند، اما برخی تیم ها از جمله زنیت سن پترزبورگ ستاره های خود را حفظ کرده‌اند.

البته رسانه های روسی معتقدند خروج بازیکنان خارجی به معنای بروز فرصت های بیشتری برای جوانان این کشور برای شکوفایی خواهد بود. جالب اینجاست ماسیج ریبوس، خرید جدید اسپارتاک مسکو و ملی پوش لهستانی قصد دارد در تیمش باقی بماند. فدراسیون فوتبال لهستان نیز چند روز قبل اعلام کرد به دلیل تصمیم این بازیکن برای ماندن در روسیه، او دیگر برای بازی در تیم ملی انتخاب نخواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود