Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@01:59:43 GMT

مریم کاویانی بعد از طلاق دوباره عاشق شد!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۹۹۱

مریم کاویانی بعد از طلاق دوباره عاشق شد!

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  مریم کاویانی در تاریخ ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمد اما پدرش بابلسری و مادرش بابلی هستند. تنها یک برادر دارد که از خودش کوچکتر است.

اولین ازدواج مریم کاویانی به جدایی ختم شد. جدایی اش ربطی به بازیگر شدن نداشت و در زمان جدایی خانه دار بود. او دوسال پس از جدایی زمانی که در بیمارستان کار می کرد مشغول به بازیگری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آن سال ۹۷ مریم کاویانی خبر ازدواج خود با یک فرد معروف سیاسی یعنی رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه را اعلام کرد. این ازدواج سال ۱۴۰۰ به جدایی ختم شد.

مریم کاویانی بعد از طلاق عاشق شد

مریم کاویانی پس از چندسال عدم فعالیت در فضای مجازی با انتشار پست های انگیزشی از مسیر جدید زندگی خود خبر می دهد و آنطور که ی نشان می دهد حال و روز زندگی اش بهتر از گذشته است. او در جدیدترین پست خود از ورود به دنیای موسیقی گفته است.

مریم کاویانی نوشته است:  ندای عزیزم از زمانی که تو در زندگی من نقش پیدا کردی من عاشق پیانو شدن دستهای تو و ساز تو سالیات زیادیست که به پیشواز روز تولدم میرود تو بهترین مدرس هستی

مریم کاویانی پس از ازدواج در هیچ فیلمی به ایفای نقش نپرداخت و بعد از جدایی نیز هنوز در قاب تلویزیون و سینما دیده نشده است. همین امر باعث شد شایعاتی درباره خداحافظی او با بازیگری به گوش برسد.

دلیل طلاق مریم کاویانی از همسر دوم

رامین مهمانپرست ، سیاستمدار مطرح ایرانی، در مصاحبه جدیدی جدایی خود از همسر دومش، مریم کاویانی ، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را تأیید کرد و از علت این اتفاق گفت. ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، کاویانی نیز در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد.

مهمانپرست در این مصاحبه درباره ی علت جدایی شان گفت شرایط کاری او و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت بود و محدودیت های زیادی برای مریم کاویانی ایجاد کرده بود که دیگر برای او قابل تحمل نبود.

وقتی به مهمانپرست گفته شد که بعضی معتقدند مریم کاویانی از ترس آنکه به سرنوشت میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران دچار شود، از او طلاق گرفت، در پاسخ گفت داستان او و مریم کاویانی با داستان محمدعلی نجفی و همسر دومش کاملاً متفاوت بود چرا که نجفی همسر داشت و ارتباط او با میترا استاد به صورت عقد موقت و پنهانی بود، اما ازدواج مهمانپرست و کاویانی رسمی و علنی بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مریم کاویانی مریم کاویانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می‌شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان جهان نجاتی پیش از این مقابل تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان به پیروزی رسیدند.

کد خبر 6090826

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان