Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@07:21:45 GMT

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۰۱۵

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال شد

ریکاردو ساپینتوی پرتغالی، به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اعلام قبلی ما مبنی بر انتخاب ریکاردو ساپینتوی پرتغالی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران، ساپینتو سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اسپورتینگ لیسبون و براگای پرتغال از طرف باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید قهرمان ایران منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال دقایقی قبل این انتقال را رسماً تایید و علنی کرد، همچنین اطلاعیه‌ای که در ادامه می‌خوانید نیز از سوی باشگاه استقلال منتشر شده است:

ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال پرتغال و باشگاه اسپورتینگ با بیش از ١٢ سال سابقه مربی‌گری و حضور متوالی در رقابت‌های باشگاهی و قاره‌ای اروپا با باشگاه استقلال به تفاهم رسید و به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

ساپینتوی ٤٩ ساله با تجربه هدایت اسپورتینگ لیسبون و براگا در پرتغال، واسکودوگامای برزیل، ستاره سرخ بلگراد، تیم‌های باشگاهی یونان و ترکیه و لهستان، استاندارد لیژ بلژیک و انتخاب به عنوان برترین مربی سال در این کشور همچنین کسب عنوان قهرمانی جام حذفی بلژیک، برای نخستین بار حضور در فوتبال باشگاهی ایران را تجربه خواهد کرد.

ساپینتو علاوه بر قهرمانی در جام حذفی بلژیک با استاندارد لیژ، نایب قهرمان لیگ این کشور شده است. او همچنین با ستاره سرخ بلگراد نایب قهرمان لیگ شده و توانسته علاوه بر مقام سومی با اسپورتینگ لیسبون با حذف منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. ساپینتو با براگا از مرحله گروهی لیگ باشگاهی اروپا به عنوان بهترین تیم گروه صعود کرد در حالی که براگا در این مرحله بهترین آمار دفاعی و هجومی را داشت.

این مربی پرتغالی در طول هفته گذشته و پس از آغاز مذاکرات، اطلاعات گسترده‌ای در خصوص شرایط استقلال و بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران جمع آوری کرده است و به زودی برای مراسم معارفه به ایران خواهد آمد. او در نخستین گام پس از ورود به تهران اقدامات لازم به منظور تداوم قهرمانی در فصل جدید را در دستور کار قرار خواهد داد.

کد خبر 583331

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران ریکاردو ساپینتو ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد