Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گمرک اعلام کرد که معاون اول رئیس جمهور طی دستوری به گمرکات کشور اعلام کرده که هیچ کالای بدون ثبت سفارش حق وارد شدن به کشور را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز سه شنبه (31 خرداد) این کمیسیون، اظهار داشت: امروز جلسه ای با محوریت تخصیص ارز دارو و علت دیر تخصیص یافتن آن با حضور مقاماتی از وزارت بهداشت، گمرک، سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دستگاه های ذیربط گزارش هایی از اقدامات خود در تخصیص ارز دارو به اعضای کمیسیون ارائه کردند و پس از استماع گزارش ها مقرر شد که کلیه دستگاه ها به صورت مکتوب در اختیار کمیسیون قرار بگیرد و بعد از بررسی های لازم به مراجع قضایی ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آن چیزی که در جلسه امروز بیشتر حائز اهمیت بود این مورد بود که افرادی بدون ثبت سفارش مخصوصا در بحث واردات سرم که دستگاه های ذیربط تقصیری در آن نداشتند.

حسن پور تصریح کرد: سازمان غذا و دارو اطلاعی از واردات آن نداشته و همچنین گمرک کشور نیز اعلام کرده است که به مناطق ازاد وارد شده است از این موضوع اطلاعاتی نداشتند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این جلسه آسیب شناسی هایی لازمی صورت گرفته شد که دیگر در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و همچنین  گمرک اعلام کرد که معاون اول رئیس جمهور طی دستوری به گمرکات کشور اعلام کرده است که هیچ کالای بدون ثبت سفارش حق وارد شدن به کشور را ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود : تشکیل کارگروهی برای تشخیص اطلاعات قابل انتشار یک کارگروه به جای شورای عالی امنیت ملی تشکیل می‌شود تا در مورد انتشار یا عدم انتشار اطلاعات توسط دستگاه‌ها تصمیم‌گیری کند.

جوکار اظهارداشت : با توافق مجلس و شورای نگهبان، ابهامات مربوط به مصالح عالی نظام و ترکیب کارگروه رفع شد.

وی افزود : این قانون به مطالبات دیرینه مردم و جوانان برای شفافیت پاسخ می‌دهد و از سوی نمایندگان مجلس نیز با رای بالا به تصویب رسید.

جوکار ابراز داشت : با رفع ایرادات، انتظار می‌رود که شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کند و زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طبق این قانون، آراء نمایندگان، دارایی‌های مجلس، دولت و سایر نهاد‌ها و همچنین آراء شورا‌ها و کمیسیون‌ها باید به طور شفاف در دسترس عموم قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد