Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:59:44 GMT

جزئیات حمله به یک آمبولانس در حومه مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۴۴۱

جزئیات حمله به یک آمبولانس در حومه مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد علیشاهی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته درخواست اعزام آمبولاس برای یک مشاجره خانوادگی در بخش رضویه در جاده مشهد به سرخس می‌شود. متاسفانه پس از رسیدن آمبولانس به محل مورد نظر ناگهان مردی از خانه خارج می‌شود و به یکباره با یک چوب به آمبولانس حمله‌ور می‌شود و خسارات سنگین و شدیدی به خودروی مزبور وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سبب می‌شود این آمبولانس از چرخه امدادرسانی به شهروندان خارج شود.

وی افزود: در این حادثه شیشه‌های آمبولانس شکسته شده و صدمات سنگینی به آن وارد شد. این آمبولانس جزو آمبولانس‌های پیشرفته ما بود که تجهیزات و قطعات آن به سختی پیدا می‌شود اما از امروز به دنبال تعمیر این آمبولانس هستیم تا مجددا به چرخه خدمت‌رسانی بازگردد.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد ادامه داد: خوشبختانه در این حمله به تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسید و فرد ضارب نیز توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. مطمئنا هزینه‌های وارد شده از وی اخذ می‌شود و روند قضایی او شدیدا طی خواهد شد.

وی اضافه کرد: خارج شدن هر آمبولانس ضربه بزرگی به چرخه خدمت‌رسانی به مردم وارد می‌کند که متاسفانه این موضوع در ماه‌های اخیر تکرار شده است. در واقع طی ۲ ماه گذشته حین ماموریت به یکی از همکاران ما آسیب وارد شد. همچنین به ۲ آمبولانس نیز صدمه وارد کردند.

علیشاهی ادامه داد: همچنین متاسفانه شاهد تعرضات کلامی به همکارانمان هستیم. از اول سال تاکنون ۱۲ مورد تعرضات کلامی داشته‌ایم که البته بیش از این بوده است اما خیلی از این موارد را ماموران ما گزارش نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: آسیب زدن به آمبولانس و اعمال خشونت علیه پرسنل و ماموران اورژانس سبب تاخیر در خدمت‌رسانی به مردم شده و برای خاطیان تبعات قانونی جدی دارد. اگر در این بین برای فرد دیگری اتفاقی بیفتد، فرد ضارب باید پاسخگو آن نیز باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمبولانس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»

پس از آنکه معترضان آمریکایی حامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود ۱۰۰ معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد. این نوع اعتراضات دانشجویی که به سراسر جهان کشیده شده است، هدفش آتش‌بس در غزه و حمایت از ملت فلسطین است.

به گزارش ایسنا، پس از آن که رئیس دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا اعلام کرد دیگر راهی برای تضمین امنیت و برقراری نظم در پردیس این دانشگاه وجود ندارد، صدها تن از ماموران پلیس نیویورک برای کمک فراخوانده شدند و دانشجویان را سرکوب کردند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ساختمان «همیلتون» واقع در دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان حامی فلسطین اشغال شده بود و دانشجویان در آنجا تحصن کرده بودند که ماموران پلیس ضمن بیرون کردن دانشجویان معترض و تخلیه ساختمان، آنها را دستگیر کردند.

صحنه درگیری بین پلیس و دانشجویان معترض در ساعت ۲۱ به وقت محلی سه‌شنبه و در حالی انجام شد که ماموران با کلاه و لباس کامل ضد شورش وارد ساختمان شدند. ده‌ها تن از ماموران از پنجره ورودی ساختمان محل تجمع وارد شده و دیگر ماموران از روی خودروهای پارک شده در کنار ساختمان وارد شدند. حدود ۱۰۰ معترض دانشجو دستگیر شده و با اتوبوس از محوطه پردیس دانشگاه کلمبیا خارج شدند.

این درگیری ۱۲ ساعت پس از آن رخ داد که معترضان حامی فلسطین کمی پس از نیمه شب سه‌شنبه در ساختمان همیلتون تحصن کردند. اقدام پلیس در پنجاه و ششمین سالگرد یورش پلیس نیویورک به همین ساختمان در دوران اعتراضات علیه نژادپرستی و جنگ ویتنام انجام شده است.

مدیریت دانشگاه کلمبیا هم پس از مداخله پلیس و ورود آن به پردیس این دانشگاه، در بیانیه‌ای اعلام کرد، تصمیم پلیس نیویورک «آخرین مرحله و آخرین گزینه» بوده است. اداره پلیس نیویورک پیشتر اعلام کرده بود افسرانش بدون درخواست مقام‌ها و مسئولان دانشگاه یا وقوع یک رویداد کاملا اضطراری وارد محوطه دانشگاه نمی‌شوند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند