Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:40:30 GMT

تشکیل شبکه امامت زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۵۳۸

تشکیل شبکه امامت زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و قائم مقام معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی عصر روز سه شنبه در نشست طلبه شهید مدافع حریم ولایت محمدجواد فرهنگی با عنوان تعالی شبکه امامت گفت: مهمترین نرم افزار و به تعبیری سیستم عامل هر تمدن، مدل حکمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امام راحل (ره) مدل حکمرانی اسلامی را با استفاده از ظرفیت زحمات علما در عصر غیبت در مقیاس کلان، با امامت عام برپا کرده اند و اکنون توسط مقام معظم رهبری درحال تداوم است، گفت: اگر این مدل حکمرانی به خوبی در جامعه نشر پیدا کند شاهد حل شدن بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل بنیاد هدایت ابراز داشت: بعداز ۴۰ سال مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کرده اند که باید به درستی اجرا شود. اکنون نیز حضرت آقا نگاه ویژه ای روی جهاد تبیین دارند که وظیفه اصلی آن بر عهده امامان است.


وی با اشاره به اینکه مسئله امامت در سطح کلان تثبیت شده است، ادامه داد: امامت در لایه میانی حکمرانی محلی است که مردم را پای کار می‌آورد. اگر امامت لایه میانی نباشد مردم سالاری نیز اتفاق نمی‌افتد.

قائم مقام معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین گام برای تحقق تمدن اسلامی تشکیل شبکه امامت است.

میر محمدیان با بیان اینکه تمدن سازی نیز لازمه ظهور است، افزود: باید در نقاط مختلف کشور شبکه امت و امامت شکل گیرد.

کد خبر 5520008

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی تمدن نوین اسلامی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی آمار کرونا سفر استانی ویروس کرونا اردبیل مشهد سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی ایلام کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود

دکتر وطن خواه با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده بهینه از منابع  و عدم موازی کاری در آزمایشگاه‌ها، سطح‌بندی نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها متناسب با تخصص آن‌ها و فراهم کردن دسترسی به تمامی خدمات آزمایشگاهی برای مردم در تمامی نقاط کشور با بهترین کیفیت خدمات آزمایشگاهی است.

وی افزود: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه یادآور شد: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰  آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی