Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@11:03:27 GMT

چرا قرارداد عرفان باقری با پرسپولیس رسمی نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۶۶۲

چرا قرارداد عرفان باقری با پرسپولیس رسمی نمی‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس در حالی با جذب نفرات شاخص از سایر تیم‌های لیگ برتری ادامه دارد که رضا درویش دنبال جذب بازیکنان جوان نیز برای حضور در لیست زیر ۲۱ سال نیز است.

از این رو عرفان باقری بازیکن ۱۷ ساله فصل گذشته استقلال تهران با وجود داشتن یک فصل دیگر از قراردادش با دریافت برگه فسخ به پرسپولیس پیشنهاد شد تا او با تأیید یحیی گل محمدی قراردادی به مدت پنج فصل امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد پرسپولیس با بازیکن فصل گذشته استقلال تهران در حالی به صورت داخلی امضا شده است که بخش حقوقی باشگاه بابت نامه فسخ قرارداد او که سازمان لیگ صادر کرده است ایراداتی را گرفته است.

بازیکن جوان استقلال تهران حدود ۸۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را دریافت کرده است، اما به دلیل اینکه باقیمانده این پول را تا پایان فصل بازی‌های رده امید نگرفته بود درخواست فسخ خود را ثبت کرد. با این حال طبق قراردادی که بین او و باشگاه استقلال تهران منعقد شده بود او در صورتی می‌تواند از جمع آبی‌پوشان خارج شود که مالیات قراردادش را تمام و کمال پرداخت کند در غیر این صورت برای جدایی از باشگاه استقلال باید نامه مستقیم فسخ از این تیم دریافت کند که تا کنون این اتفاق نیفتاده است.

همین موضوع باعث شده تا کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس برای تأیید فسخ قرارداد عرفان باقری دچار شک و شبهه شود و هرگونه امضای رسمی قرارداد با او را تأیید نکند.

از این رو باشگاه پرسپولیس نیز تاکنون عکسی از عقد قرارداد این بازیکن منتشر نکرده است و منتظر استعلام‌های مختلف از سازمان لیگ، ادامه امور مالیاتی و فدراسیون فوتبال است.

باقری تنها در صورتی قرارداد پنج ساله‌اش با پرسپولیس قطعی خواهد شد که پاسخ استعلام‌های او در دو روز آینده برای بخش حقوقی سرخپوشان ثابل قبول باشد در غیر این صورت پروسه جذب این بازیکن منتفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال استقلال عرفان باقری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد

هوگو اکیتیکه در آلمان می ماند.

طرفداری | قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه، مهاجم 21 ساله پاری سن ژرمن با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد.

با اعلام باشگاه آینتراخت فرانکفورت، بند خرید قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه فعال شد تا این بازیکن به صورت دائمی به این باشگاه آلمانی منتقل شود. قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت پنج ساله و تا تابستان 2029 است. طبق گزارش ها بند خرید قرارداد هوگو اکیتیکه 16 میلیون یورو بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد