Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:16:05 GMT

وریا جدایی خود از استقلال را تأیید کرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۶۷۶

وریا جدایی خود از استقلال را تأیید کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، «تنها توقعم از باشگاه این هست که خیلی صادقانه و شفاف با من برخورد کند. چیزی جز این انتظار ندارم». این صحبت‌هایی است که وریا غفوری چند روز پیش در یک گفتگو به زبان آورد. او هر گونه تماس از سوی مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش را تکذیب کرد.

در روزهایی که تمام توجه مدیران باشگاه معطوف به انتخاب سرمربی تیم بود، روند مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد آنها هنوز آغاز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال بازیکنان زیادی دارد که قراردادشان به پایان رسیده و مدیران باشگاه باید به فکر آغاز مذاکره برای حفظ آنها باشند.

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر شروع صحبتهای اولیه با برخی از بازیکنان برای ماندن در استقلال منتشر شده بود که در این میان تاکنون تماسی برای حفظ وریا غفوری در تیم برقرار نشده تا بدین صورت اخبار و گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن به گوش برسد.

مصاحبه دو روز پیش وریا نیز باعث شد تا اینگونه به هواداران القا شود که ممکن است او فصل آخر حضورش در استقلال را سپری کرده و برای لیگ بیست و دوم در پی انتخاب تیم دیگری باشد.

اما صحبت های عصر امروز این بازیکن شایعات جدایی او را بیش از پیش تقویت کرد. آندرانیک تیموریان بازیکن سابق استقلال مسابقه تنیس فوتبالی را با حضور برخی از چهره های مطرح فوتبالی تدارک دیده بود که وریا نیز یکی از افراد حاضر در این بازی دستگرمی بود.

نکته مهم این مراسم، صحبت هایی بود که وریا به زبان آورد. تعدادی از هواداران استقلال که در آنجا حاضر بودند، با کاپیتان تیمشان عکس یادگاری گرفتند که جمله کلیدی از زبان غفوری خارج شد.

وریا در شرایطی که مشغول عکس گرفتن با یکی از هواداران حاضر در آنجا بود، گفت: عکس خداحافظی استقلال را هم از من بگیرید! صحبت هایی که شایعه جدایی کاپیتان را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرد. غفوری در ادامه و در پاسخ به سوال یکی از افراد حاضر در آنجا که پرسیده بود قصد دارد کجا برود، گفت: نمی دانم...!

به هر شکل این روزها غفوری بیش از هر زمان دیگری به جدایی از استقلال نزدیک است. باید دید که مدیران باشگاه در روزهای پیش رو به دنبال کاپیتان محبوب آبی ها خواهند بود یا باید در لیگ بعدی، وریا را در پیراهن تیم دیگری ببینیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات مدیران باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد