Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از توهین و هتک حرمت به امام جمعه قلعه رئیسی در یک پیچ اینستاگرامی توسط دشمنان و معاندین که مصادف بود با سفر این امام جمعه به کربلا جمع زیادی از مردم شهر قلعه رئیسی از این امام جمعه استقبال کردند.

اقشار مختلف مردم از روزهای گذشته که شاهد چنین تهمت و بی حرمتی به امام جمعه خود بودند در یک حرکت مردمی و انقلابی خواستار حضور برای استقبال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز به صورت یک حرکت کاملا مردمی به میدان آمدند و امام جمعه این شهر را مورد استقبال خود قرار دادند.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مردم قلعه رئیسی عنوان کرد: در سفری که امام جمعه از هفته گذشته به سفر کربلا معلی داشتند شاهد حاشیه بودیم که برای ایشان به وجود آمد و سریعا موضوع را به نهادهای امنیتی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در میان گذاشتم.

وی با بیان اینکه از همه نقاط استان خواستار کمک شدند و کمک می کردند و مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی در این موضوع همکاری و تلاش کردند افزود: این همدلی در این موضوع کمک کرد تا فضا به سمت آرامش برود و این فضا به استقبال مردم منتهی شد که این استقبال آنقدر باشکوه بود که از ابتدا تا انتهای این استقبال دچار بغض بودم و از این موضوع و این حمایت و توجه مردم به امام جمعه خودشان خوشحال بودم.

عبودی خاطرنشان کرد: درسته یک تیتری بود اما یک تیتر سنگینی بود و این تیتر سنگین برای فردی بود که همه ما ایشان را می شناسیم و موضوع برای حاج آقا صلواتی سنگین بود اما در طول تاریخ روحانی شیعه همیشه در معرض این خطرات بودند و ما بزرگانی از دست دادیم مثل شهید اول او را شهید کردند آتش زند و خاکسترش هم بر باد دادند و این سابقه علما شیعه است.

وی خطاب به دشمنان گفت: هیچ موضوعی نمی توانست محبوبت حاج آقا صلواتی را این قدر افزایش دهد اما دشمن کمک این محبوبت افزایش یافت و این حضور نشان از این بود و ما یک آبروی داریم و تمام وجودمان را تقدیم قرآن، دین و انقلاب خواهیم کرد و نمونه بارز آن حاج صلواتی است که در جهت خدمت به مردم تا وجود و زندگی خود را فدا می کند و این فرد در بعضی جلسات با همه درگیر می شد تا یک مشکل را برطرف کند و چه افتخار برای یک طلبه که خدمت گذار مردم باشد.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان عنوان کرد: امروز حاج آقا صلواتی در سطح استان به یک روحانی شجاع و نترس و انقلابی و ولایی و مردمی تبدیل شد و در پروفایل ها و وضعیت ها چه تعابیری برای ایشان بکار بردند و به حاج آقا صلواتی عرض می کنم خدا دارد امتحان می کند و یک پیچ منافقین را کنار بگذاریم چرا که این کار دشمن است.

وی تاکید کرد: طلبه و روحانیت بودن مردم کسی نیستن و قدردان مردم هستیم، همه گروه ها و جناح ها و حتی کسانی که شاید با امام جمعه اختلاف نظر هم داشتند اما در این چند روز به صحنه آمدند و نتوانستند تحمل کنند و ائمه جمعه در سراسر استان این اوضاع دارند اما به این نکته که می رسند کار به جریان سیاسی و منطقه ای ندارند اما افرادی زنگ می زدند که باور نمی کردم و ما به نوکری شما مردم افتخار می کنیم و خوشحالم که حاج آقا صلواتی با عزت برگشتند و به ایشان تبریک عرض می کنم.

عبودی با بیان اینکه خدا را شاکریم که ائمه جمعه در استان داریم که به فکر مردم هستند و مطالبه به حق مردم را اولویت قرار می دهند بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال اختلاف بین مردم و روحانیت هستند اما ما مردمی هوشیار داریم و باید در مقابل این مسال هم هوشیارانه و انقلابی عمل کرد که تاکنون به همین شکل بود و درود به شما مردم که هوشیارانه عمل کردید.

 

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: عبودی شورای سیاست گذاری جمعه حاج آقا صلواتی قلعه رئیسی امام جمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند