Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شش سارق که با تشکیل باندی اقدام به سرقت ده‌ها راس گوسفند کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، دراین باره گفت: مدتی قبل سرقت ۹۱ رأس گوسفند در محدوده شهرستان محدوده دماوند به پلیس اطلاع داده شد که با توجه به اینکه احتمال انتقال احشام سرقتی به سمت جنوب تهران و محدوده کهریزک وجود داشت، هماهنگی‌هایی با فرماندهی انتظامی شهرستان ری انجام شد و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف احشام مسروقه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران مشخص شد که سارقان احشام را به این محدوده منتقل کرده‌اند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی یک دامداری که این احشام به آن منتقل و در آن نگهداری شده بودند، مورد شناسایی قرار گرفته و پس از آن هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی برای دستگیری عاملان این سرقت نیز انجام شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه ماموران کلانتری کهریزک در یک عملیات ضربتی دو نفر از سارقان را در محل این دامداری دستگیر و بازرسی از محل هشت رأس از احشام سرقت شده را کشف کردند. گفت: دو متهم به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن ضمن اعتراف به بزه انتسابی چهار هم دست دیگرشان را نیز معرفی کرده و اعلام کردند که باقی گوسفندهای سرقت شده در دو دامداری نگه داری می‌شود.

وی با بیان اینکه دو دامداری دیگر در محدوده‌های کهریزک و مرتضی‌گرد شناسایی شدند، اظهارکرد: با هماهنگی‌های قضائی در این دو محل، دو عملیات دیگر به اجرا درآمده و چهار نفر از سارقان نیز دستگیر و باقی احشام به سرقت رفته نیز کشف شد.

جلیلیان با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اعتراف کردند، گفت: همچنین در جریان بازجویی‌ها مشخص شد که چوپان فرد مالباخته نیز در این سرقت نقش داشته و سارقان با همکاری او اقدام به اجرای نقشه این سرقت گرفته‌اند. این فرد متواری شده اما دستگیری وی در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری ارزش تقریبی گوسفندان سرقت شده را در حدود پنج میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای هر شش متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.  

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فرماندهی انتظامی شهرستان ری ، شهرستان ری ، تهران ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ، چوپان ، کهریزک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی شهرستان ری شهرستان ری تهران چوپان کهریزک انتظامی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین