Web Analytics Made Easy - Statcounter

 از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پر‌طرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۷۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مرکز تهران را دارید با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۷۲ متری در سهروردی درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بودجه کمتری در اختیار دارید می‌توانید واحدی ۱۳ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را به مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۷۵ متری در جهاد درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در میدان‌ولیعصر با متراژ ۶۹ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روز های اخیر واحد آپارتمانی ۱۴ ساله در بلوار کشاورز با متراژ ۷۲ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۷۴ متری در امیرآباد که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی نوساز در یوسف‌آباد با متراژ ۷۲ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۳۰ ساله در فاطمی با متراژ ۷۳ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته با مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آپارتمان های ۷۰ متری قیمت آپارتمان های ۷۰ متری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403) بازار آزاد ارز تهران، نرخ دلار آمریکا به عبور از مرز 60 هزار تومان به دامنه پنجاه هزار تومان کاهش یافته است. روندی که به گفته کارشناسان ارزی و فعالان بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر تخلیه هیجانات و ریسک های سیاسی و منطقه ای، اخباری مبنی بر احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و همچنین آمار خوب صادرات نفتی شکل گرفته است و پیش بینی ها از تداوم آن طی روزهای آتی حکایت دارد.

از سوی دیگر؛ نرخ اسکناس دلار آمریکا در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران به عنوان نرخ مورد تایید سیاست گذار ارزی به رقم 44359 تومان رسیده است و نرخ حواله دلار این مرکز این 41418 تومان شده است. همچنین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله 47454 و نرخ حواله یورو نیز 44308 تومان تعیین شده است.

کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ارز در حالی است که خبرها از این بازارها نشان می دهد که خریداری در بازار حضور ندارد و بسیاری نیز به دنبال فروش دلارهای خانگی هستند. 

سکه به ۴۰ میلیون نزدیک شد

اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده است تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت یک میلیون و 700 هزار تومانی به رقم 40 میلیون تومان رسیده است که این نرخ نسبت به قله 46 هزار تومانی هفته های اخیر، کاهش معناداری دارد. هرچند علاوه بر افت نرخ ارز، عامل دیگری نیز در ریزش بهای سکه نقش دارد و آن کاهش بهای جهانی طلاست.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 37 میلیون تومان کاهش داشته است و هر نیم سکه نیز 23 میلیون و 500 هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر ربع سکه نیز در بازار تهران 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟