Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: سوابق کاری، درجه فنی و بنیه مالی پیمانکار سه فاکتور مهم و ملاک انتخاب پیمانکاران استان است.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در سومین نشست شورای فنی استان با تاکید بر لزوم تمامی اصول فنی و مهندسی و ایمنی در ساخت و ساز تمامی پروژه ها، اظهار کرد:تمامی سرمایه گذاری‌ها در استان باید حساب شده و پایدار باشد و رعایت ایمنی و صرفه جویی نیز در تمامی پروژه ها لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  رسالت شورای فنی این است که با کمترین هزینه بهترین سرمایه گذاری را در امور زیربنایی و تملک دارایی داشته باشد، گفت: هر قدر اصول و مقررات فنی و مهندسی در پروژه ها لحاظ شود در مقابل عمر سرمایه گذاری و پروژه ها طولانی می شود که برای تحقق این مهم  نظارت بر اجرا و طراحی دقیق و فنی ضرورت دارد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بکارگیری نیروهای انسانی توانمند و خبره در پروژه ها از دیگر ضروریات این حوزه است که باید در دستور کار قرار گیرد، بر لزوم رعایت ملاحضات ایمنی در تمامی پروژه ها تاکید کرد و گفت: پیمانکاران در زمان انعقاد قرارداد باید رعایت ایمنی را در قیمت پیشنهادی لحاظ کرده و به آن پایبند باشند.

بهرام‌نیا ادامه داد: برای نظارت در این خصوص یک نیرو متخصص در محل پروژه ها باید به صورت دائم حضور داشته باشد چرا که بیشترین لطمات و صدمات پروژه‌ها در بخش ساختمانی بوده که باید تا پایان سال ۱۴۰۱ آمار جدید ارائه شود که اگر این آمار کاهشی باشد مشخص می شود که نظارت ها در این حوزه افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران را خلاقیت در جذب اعتبارات متمرکز عنوان کرد و گفت: با پیگیری و نبوغ مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بصورت مشارکتی بین استانداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  ۴۰۰ میلیارد تومان در اختیار این حوزه قرار گرفته است که از اینگونه مدیران تقدیر می شود.

وی با تاکید بر واگذاری پروژه ها به افراد اهلیت‌دار گفت: سوابق کاری، درجه فنی و بنیه مالی پیمانکار سه فاکتور مهم  و ملاک انتخاب پیمانکاران استان باشد.

بهرام نیا در خصوص جذب اسناد خزانه استان نیز گفت: میانگین استان در کشور ۸۳ درصد است و در طول یک ماه باقیمانده ۱۰۷ میلیارد تومان باقیمانده باید جذب شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام پیمانکاران پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اینکه ساکنان نوار غزه از آب‌ آشامیدنی ناسالم استفاده می‌کنند، تاکید کرد که جان تمامی آنها در معرض خطر است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز -شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی شهروندان ساکن نوار غزه آب‌های ناسالم می‌نوشند و این زندگی‌شان را به خطر می‌اندازد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود علت این امر را تعطیلی آزمایشگاه بهداشت عمومی و نبود امکان بررسی و آزمایش آب‌های آشامیدنی، مخالفت مسؤولان رژیم صهیونیستی با افزودن کلر با هر ماده جایگزینی برای تصفیه آب از راه کلرزنی اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: ما نسبت به گسترش خزندگان و حشرات با توجه به دمای بالا هشدار می‌دهیم که یک فاجعه بهداشتی را در نوار تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز