Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:18:20 GMT

۱۴۷ مدرسه در گیلان پذیرای مسافران تابستانی هستند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۴۲۹۴

۱۴۷ مدرسه در گیلان پذیرای مسافران تابستانی هستند

علی حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان امتحانات دانش آموزان و شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت‌ها، گفت: در همین راستای اسکان فرهنگیان در استان گیلان خود را آماده پذیرایی از این مسافران کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۷ مدرسه استان گیلان با هزار و ۱۳۲ کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی سراسر کشور هستند، گفت: ۳۳ پایگاه پذیرش استانی از امروز فعالیت خود برای پذیرایی از مسافران فرهنگی را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این کلاس‌ها بر اساس امکانات درجه بندی شده اند، افزود: از هزار و ۱۳۲ کلاس درس ۷۸ کلاس ویژه، ۶۴۲ کلاس با درجه الف، ۳۴۹ کلاس با درجه ب و ۶۳ کلاس با درجه ج هستند.

وی همچنین به امکانات موجود در این کلاس‌ها اشاره و اضافه کرد: وسایل سرمایشی و صوتی - تصویری مناسب با توجه به درجه بندی کلاس‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

حسین زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و توقف پذیرایی از مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان، افزود: پیش بینی می‌شود همزمان با پایان سال تحصیلی و تعطیلی مدارس، موج سفرهای تابستانی از اول تیرماه به گیلان آغاز می‌شود.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و انتخاب زودتر محل اسکان خود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان، به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده و با توجه به برنامه سفر خود، محل اقامت را انتخاب کنند.

کد خبر 5520604

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش گیلان علی حسین زاده بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا مشهد ایلام آبرسانی کنگره شهدا اجتماع سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری گرمای هوا در گیلان

محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس