Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی چهارمین سال حضور دوباره خود در قامت سرمربی این تیم را آغاز می‌کند که عدم توجه او به تیم‌های پایه باعث انتقاد از وی شده بود.

وی در حالی با این موضوع روبرو شده بود که عملکرد تیم‌های پایه پرسپولیس در ضعیف‌ترین شکل ممکن بود و پایه‌های پرسپولیس نه تنها هیچ مقامی کسب نکردند، بلکه نامزد سقوط نیز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عملکرد فصل گذشته بازیکنان رده نوجوانان و جوانان پرسپولیس در فصل گذشته و همچنین خریدهای تابستانی محسن خلیلی در تابستان امسال باعث شده تا گل محمدی تصمیم به بررسی شرایط تیم‌های پایه برای حضور در جمع بزرگسالان بگیرد.

گل محمدی به زودی نشستی را با خلیلی مدیر تیم‌های پایه سرخپوشان برگزار خواهد کرد تا علاوه بر بررسی وضعیت تیم‌های پایه بتواند چند بازیکن رده زیر ۲۱ سال را برای حضور در تمرینات بزرگسالان جذب کند.

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد حداقل چهار بازیکن خود را از جمع زیر ۲۱ ساله‌های پرسپولیس انتخاب کند تا تجربه حضور در تیم بزرگسالان و آمادگی برای حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی بازیکنان جدید پرسپولیس تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 6097941 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان