Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری گفت: باید ۱۰ برابر سرمایه تخصیص یافته به ساخت مجتمع‌های پتروشیمی در صنایع پایین‌دستی این صنعت سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش شانا، محسن رضایی روز سه‌شنبه (۳۱ خردادماه) در همایش فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال، با بیان اینکه آمریکا و اروپا هنوز قدرت ایران را نپذیرفته‌اند، گفت: کنار گذاشتن ملت ایران در امنیت و پیشرفت جهانی غیرقابل جبران است، از این رو آنها راهی غیر از پذیرفتن این موضوع ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تجارت و تولید می‌تواند ۲ برابر کشورهای دیگر برای ما ایجاد ثروت کند و خوزستان در این موضوع سرآمد است. استان خوزستان با قرار گرفتن در شمال غرب خلیج فارس که بخش مهمی از تجارت دنیاست فرصت‌ها و ظرفیت‌های مهمی دارد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری اظهار کرد: ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و به‌صورت خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از ۷ هزار کالای پایین‌دستی از این مواد تولید می‌شود، بنابراین باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ۱۰ برابر در صنایع پایین‌دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این باره راه حل ارائه دهند.

منبع: شانا

کلیدواژه: محسن رضائی معاون اقتصادی رئیس جمهوری صنعت پتروشیمی پایین دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین + تصاویر
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا