Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:34:58 GMT

جمع آوری ۶۷ معتاد متجاهر در آبادان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۵۰۹۶

جمع آوری ۶۷ معتاد متجاهر در آبادان

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: سه ماه نخست سال جاری تعداد ۶۷ معتاد متجاهر در سطح شهرستان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر جمع آوری شده است.

به گفته او طبق قانون جمع آوری معتادان بر عهده پلیس نیست، اما این نهاد نظامی در زمینه جمع آوری و معرفی آن‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد برنامه ریزی‌هایی دارد و تحقق این برنامه به صورت کامل نیازمند همکاری سایر ارگان و نهاد‌های مرتبط است تا آسیب‌های ناشی از ورود معتادان به جامعه کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول یکی از عوامل تکرار بیماری اعتیاد در یک شخص را دوره‌ی کوتاه ۶ ماهه بازپروری و آزادی بعد از آن دانست و گفت: این در حالی است که ساماندهی معتادان متجاهر دارای چندین مرحله است که مرحله اول شامل جمع آوری و معرفی به مراکز نگهداری برای درمان و پس از پروسه درمان، دوره‌های مهارت آموزی و بازگشت دوباره آنان به محیط جامعه است.

او تاکید کرد با افزایش اطلاعات پزشکی معتادانی که در گذشته مجرم شناخته می‌شدند بیمار اعلام شدند و بنابراین نیازمند کمک و درمان هستند.

سرهنگ زلقی گفت: یکی از اصلی‌ترین مطالبه کنونی مردم در حوزه آسیب‌های اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر است و باید زیر ساخت‌های لازم در این خصوص اندیشیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معتادان متجاهر جمع آوری معتادان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان

(تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک