Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی علاقه ات به هنر زیاد باشد، با وجود محصل بودن باز هم دوست داری به سمتش بروی و آثار هنری خلق کنی.

دانش آموزان خوش ذوق بیرجندی نیز با استفاده از هنر و استعداد خود، به تولید محصولات مختلفی پرداخته اند.

سنجری یکی از دانش آموزان خوش ذوق خراسان جنوبی گفت: در رشته پته دوزی در شهرستان و استان مقام اول کسب کرده ام و ۵ سالی می‌شود که در این رشته مشغول به فعالیت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان هنرمند مدارس سراسر استان با شرکت در جشنواره فرهنگی هنری فردا که با مشارکت کانون‌های فرهنگی تربیتی برگزار شده توانمندی و استعداد خود را به نمایش گذاشته اند.

یکی از شرکت کنندگان گفت: چهره پدرم را کشیده ام و توانستم علاوه بر کسب رتبه اول در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کنم.

او گفت: به همراه دوستانم اوقات فراغتمان را به این کانون آمدیم و از کلاس‌های مختلف کانون استفاده کردیم و در نهایت توانستیم در مسابقات نگارگری، تصویرسازی و آبرنگ رتبه استانی کسب کنیم و به مراحل کشوری راه یافته ایم.

ظهوری کارشناس کانون فرهنگی تربیتی حضرت زینب (س) گفت: دانش آموزان از هنری که یاد گرفته اند می‌توانند به عنوان منبع درآمد استفاده کنند و همچنین سفارش‌هایی هم از خارج از کشور داشته اند.

بیشتر بخوانید

ارائه دست سازه‌های هنرجویان در نمایشگاهی از جنس توانمندی

والدین هم از نتیجه کلاس‌های کانون و موفقیت فرزندانشان ابراز رضایت داشتند.

در این نمایشگاه به دلیل کمبود فضا بخشی از آثار برگزیده مرحله استانی به نمایش درآمده است.

از این میان ۵۰۰ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرده و تعدادی آثار برجسته در این مکان به نمایش گذاشته شده است.

۲۰۰ اثر منتخب دانش آموزان استان به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری فردا راه یافته است که هم اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۱، ۲ تیر در محل کانون فرهنگی تربیتی حضرت زینب (س) واقع در خیابان طالقانی ۱۳ بیرجند دایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان پته دوزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون شامگاه سه‌شنبه در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل اظهار کرد: تئاتر شبستان با توجه به زیست بوم مناسب استان فرصت کشف استعدادهای هنری و معرفی به جامعه هنری استان را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان به یک شبکه فرهنگی و هنری گسترده تبدیل شده است، افزود: کانون مساجد با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود می‌تواند گام‌های بزرگی در عرصه هنری استان ایفا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه تئاتر شبستان از جمله فعالیت‌های کانون‌‎های مساجد برای مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های هنری است، تصریح کرد: جشنواره تئاتر شبستان با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان، تربیت هنرمند مومن متعهد و انقلابی، فرهنگ‌سازی با مبانی معرفتی و دینی به زبان هنر و احیای کارکردهای واقعی مساجد پایه گذاری شده و امروز شاهد ظهور و بروز استعدادهای هنری در سطح کانون های مساجد هستیم.

آمون ادامه داد: شورای سیاستگذاری تئاتر شبستان با هدف برنامه‌ریزی در حوزه تئاتر با توجه به زیست بوم منطقه و استان تشکیل می‌شود و امیدواریم تئاتر شبستان نیز با توجه به استعدادهای هنری استان اردبیل که تاکنون به عرصه تئاتر معرفی کرده بتواند گام‌های مهمی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر، زبان گویایی برای بیان و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات است که با استفاده از آن می‌توان به جامعه آگاهی بخشید و زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به زبان هنر را فراهم کرد.

کد خبر 6093560

دیگر خبرها

  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • دخترانی که از دست سانسورچی تلویزیون در رفتند!
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی