Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تامین مالی 14 پروژه در دست اجرای این گروه و همچنین طرح‌های پیش‌بینی شده برای تکمیل زنجیره ارزش و صنایع پایین دستی را اولویت مهم گروه خواند و از توسعه همکاری‌ها با بانک صادرات ایران به ویژه در حوزه ارزی استقبال کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد بانک صادرات با دکتر علی عسکری دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این بانک در منطقه غرب آسیا و تعاملات مثبت گذشته بین این بانک و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای افزایش همکاری‌های ارزی و ریالی اعلام آمادگی کرد.

حسین پناهیان معاون مالی و سرمایه‌گذاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم در این دیدار با اشاره به توافق ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۱۸۰ میلیون دلار اعتبار ارزی، توسعه همکاری‌های فی‌مابین را خواستار شد.

علی عسکری نیز در این دیدار بر اجرای هر چه سریعتر 14 پروژه مهم این گروه به ارزش تقریبی 15 میلیارد دلار و همچنین اجرای طرح‌ جدید پارک فناوری پتروشیمی فدک در عسلویه و طرح‌های پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش در استان‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اجرای سریع‌تر و با استاندارد بالای این پروژه‌های توسعه‌ای نیاز به تامین مالی دارد که امروز اولویت ماست.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: همکاری ما با نظام بانکی تنها محدود به تامین مالی نخواهد بود، بلکه از آنها برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های سودآور گروه دعوت می‌کنیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

منبع: تجارت نیوز

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو