Web Analytics Made Easy - Statcounter

گسترش کمی صنعت بیمه در یک دهه اخیر این پیام را برای روابط عمومی‌ها در پی دارد که تلاش خود را برای فرهنگسازی با رویکرد جلب اعتماد مردم، در این حوزه بیشتر کنند. مهندس مجید بهزادپور که در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: جاماندن از سرعت تحولات، یک آسیب جدی به شمار می‌رود و روابط عمومی‌ها باید با درک دقیق از فضای کسب و کار و بهره مندی از فناوری‌های نوین ارتباطی جلوتر از دستگاه‌ها و سازمان‌های خود حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز خرسندی از انسجام روابط عمومی‌های صنعت بیمه، از عملکرد شورای هماهنگی تقدیر کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی با برشمردن آخرین دستاورد‌های صنعت بیمه در حوزه‌های گوناگون بر تقویت رویکرد‌های آموزشی و اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: شناخت کامل از قابلیت‌های خدمات و تنوع محصولات بیمه‌ای سبب می‌شود که مردم با اطمینان خاطر بیشتر ریسک‌های خود را به این صنعت بسپارند.
مهندس بهزادپور افزود: کلید موفقیت صنعت بیمه در دست روابط عمومی هاست و بنابراین تکالیف این مجموعه باید  با چشم انداز توسعه‌ای و چالش‌های خرد و کلان صنعت بیمه هماهنگی داشته باشد.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دوباره سالروز تاسیس بیمه مرکزی، افکار عمومی را تشنه دریافت اطلاعات سالم و صحیح دانست و اظهار داشت: کسب سرمایه بزرگ اعتماد عمومی در گرو ارائه اخبار و آمار شفاف است و جذب اعتماد همگانی از ماموریت‌های جدی روابط عمومی‌ها به شمار می‌آید.
وی بر لزوم بازیابی جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در کنار امر اطلاع رسانی و فرهنگسازی باید در خط مقدم حمایت از مخاطبان و بیمه گذاران فعالیت کنند تا ضریب دسترسی به اطلاعات و قدرت انتخاب آنان افزایش یابد.
مهندس بهزادپور، عملکرد قدرتمند و پویایی صنعت بیمه را پیش نیاز کسب اعتماد مسئولان عنوان کرد و گفت: فرایند توسعه اقتصادی در کشور از مسیر گسترش بیمه‌های بازرگانی می‌گذرد که تقویت تعاملات فراسازمانی را بیش از پیش یادآور می‌سازد.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با قدردانی از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دستگاه ناظر و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با اهدای لوح از آنان تقدیر کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 روابط عمومی ها صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی از تصادف شدید سه دستگاه خودرو در محور سیمینه بوکان و جان باختن یک و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

توحید جوادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ظهر امروز سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو پرشیا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور سیمینه بوکان با هم برخورد و تصادف کردند.

وی افزود: در این سانحه ۹ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

جوادی ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 750352

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه