Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید سالاری  مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران با وسعت 270 هکتاری و تردد روزانه بیش از 20 هزار خودروی سنگین و با جمعیت 100 هزار نفری، یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری کشور است، گفت: یکی از مطالبات و درخواست‌های جدی فعالان میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران، نظارت هوشمند بر مبادی ورودی و خروجی این مرکز به منظور ارتقاء سطح امنیت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با اشاره به اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران علاوه بر تأمین میوه و تره بار 9 میلیون تهرانی، محصولات مورد نیاز استان‌های همجوار پایتخت را نیز تأمین می‌کند، افزود: حضور ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌هایی نظیر اداره بهداشت، اداره تعزیرات، اداره راهوار، آتش‌نشانی و بانک‌ها در کنار 1360 حجره فعال در میدان مرکزی میوه و تره بار، هوشمندسازی را به یک نیاز اساسی در مدیریت این مرکز تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه اگر فعالیت میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران حتی برای یک روز متوقف شود، قیمت میوه و تره بار در سطح پایتخت تا 50 درصد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: با توجه به فعالیت شبانه‌روزی و بی‌وقفه این مرکز، تأمین آرامش خیال و آسودگی خاطر مراجعه‌کنندگان و فعالان میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران، از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت میدان مرکزی است ک با جدیت دنبال می‌کنیم.

مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار و مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه به منظور رفاه حال شهروندان، فرآیند هوشمندسازی در این مرکز را تسریع خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: نصب دوربین‌های هوشمند برای کنترل هر چه بهتر ترددها در میدان مرکزی میوه و تره بار و نظارت جدی‌تر بر مبادی ورودی و خروجی این مرکز، تنها بخشی از یک برنامه جامع تحولی در مدیریت این میدان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میدان مرکزی هوشمند مبادی ورودی تره بار شهرداری میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس اظهار داشت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.

وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.

دادستان کل کشور در ادامه به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

در ادامه برنامه‌های سفر دادستان کل کشور به شهر بندرعباس حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.

وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

کد خبر 6094458

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟