Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها- حامد عربزاده: جزیره خارگ با شرایط خاصی روبرو است و عدم دسترسی مناسب به دیگر نقاط می‌طلبد که همه امکانات مورد نیاز مردم در این جزیره فراهم باشد.

یکی از مسائل مهم و اساسی برای مردم این جزیره مسئله تفریح و بازی‌های کودکان است که با توجه به شرایط خاص جزیره باید بهتر و بیشتر از دیگر شهرها و روستاها مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از مسئولان انتظار می‌رود که جزیره خارگ را خاص و ویژه‌تر ببینند و حمایت‌های لازم برای استقرار و فراهم کردن بازی‌ها و تفریحات مختلف و متنوع در جزیره فراهم شود.

ساحل و دریا یکی از نقاط تفریحی است که با استقرار امکانات می‌توان زمینه تفریح بیشتر را فراهم کرد و در کنار آن باید به بازی‌های آبی ویژه کودکان نیز توجه بیشتر و بهتری شود.

محدودیت‌های کودکان در خارگ

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های جزیره خارگ باید شرایط مناسبی برای تفریحات کودکان فراهم کنیم.

هدی موری بازفتی با تاکید بر لزوم توجه به روحیه کودکان و برنامه ریزی برای ایجاد فضای مفرح و اجرای برنامه‌های متنوع برای آنها گفت: با توجه به شرایط خاص جزیره و برخی محدودیت‌ها توجه به مسائل کودکان به ویژه امور ورزشی و بازی اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: برنامه ریزی در این خصوص با همکاری کارشناسان تربیت بدنی و مربیان بازی کودک با محوریت غنی سازی اوقات فراغت گروه سنی سه تا هشت سال در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورا خواهد بود.

توسعه تفریحات آبی

شهردار خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشنواره بازی ورزشی کودکان در این جزیره گفت: تفریحات آبی ویژه کودکان در جزیره خارگ فراهم می‌شود.

شعیب بحرینی اظهار کرد: ایجاد برنامه‌های فرهنگی با رویکرد روحیه شادی و نشاط در میان شهروندان به ویژه در اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت یکی برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی در تیرماه خواهد بود.

شهردار خارگ با تاکید بر لزوم توجه به کودکان افزود: بسیاری از مهارت‌ها را می‌توان در قالب بازی به کودکان آموخت.

بحرینی به نقش ویژه والدین در تربیت کودکان اشاره و تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود در جامعه بین والدین و کودک فاصله ایجاد شده و کودکان از بازی‌های تحرکی به بازی‌های مجازی روی آورده‌اند و این خود باعث بروز آسیب‌های متعدد در این حوزه‌های تربیتی شده است.

وی تاکید کرد: این قبیل جشنواره‌ها فرصت مناسبی است که والدین در فضایی امن و مناسب ساعاتی را با کودکان خود به بازی و شادی بپردازند.

کد خبر 5520693

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ کمیسیون فرهنگی شهرداری بوشهر کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سازمان تبلیغات اسلامی آمار کرونا اردبیل ویروس کرونا مشهد ایلام آبرسانی کنگره شهدا اجتماع سلام فرمانده جزیره خارگ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند