Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اعلام اجرای طرح تابستانه در سینماهای شهرداری تهران گفت: پس از تجربه موفقی که در فروش بالای فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با اجرای طرح نیم بها بلیت در روز میلاد حضرت امام رضا (ع) داشتیم، تصمیم گرفتیم که تمهیداتی برای جذب مخاطب بیشتر در سینماهای زیرمجموعه در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از آنجایی که سینماهای موسسه تصویر شهر زیر مجموعه شهرداری تهران است و تامین رفاه و آسایش شهروندان از اصلی‌ترین وظایف این نهاد است، بر آن شدیم که در برخی روزها و ساعات بهای بلیت را در سینماها کاهش دهیم.

اکبرشاهی درباره جزئیات بیشتر این طرح و قیمت بلیت سینماهای زیرمجموعه تشریح کرد: سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) بلیت در پردیس‌های سینمایی «ملت»، «تماشا» و «راگا» تا ساعت ۱۹ به صورت نیم بها و از ساعت ۱۹ به بعد برای تمامی فیلم‌ها در پردیس ملت از ۴۵ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان و در پردیس‌های راگا و تماشا از ۳۵ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان کاهش می‌یابد.

او همچنین در ادامه گفت: این طرح از ابتدای تابستان، تیرماه ۱۴۰۱ در سینماهای زیرمجموعه اجرا می‌شود و در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بها بلیت در روزهای سه شنبه به صورت کامل نیم بها و سه روز پایانی هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می‌شود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر تصریح کرد: ما از ابتدای سال جاری نیز با برنامه‌ریزی هایی که انجام دادیم تصمیم گرفتیم که قیمت بلیت سینما در پردیس سینمایی رازی واقع در منطقه ۱۱ شهرداری تهران که از سینماهای زیرمجموعه این موسسه است را افزایش ندهیم و این سینما همانند سال گذشته در تمام ایام هفته بلیت را با بها ۱۵ هزار تومان به مخاطبان ارائه می‌دهد.

مجید اکبرشاهی در پایان اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح استقبال مخاطبان از فیلم‌ها افزایش داشته باشد و رونق به سالن‌های سینما بازگردد.

پردیس سینما گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش، جنب بوستان ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی راگا در منطقه شهر ری و تماشا در منطقه یافت‌آباد هر کدام با ۳ سالن نمایش و رازی در میدان گمرک با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و مخاطبان سینماست.

کد خبر 685197 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران سینمای ایران پردیس‌های سینمایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردارى تهران سینمای ایران پردیس های سینمایی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد

مصطفی قاسمیان در چارسو فرهنگ نوشت: این روز‌ها که فیلم «سال گربه» به اکران رسیده، اخبار مختلفی از رکوردشکنی‌های این اثر به گوش می‌رسد؛ رکورد‌هایی مثل بیشترین فروش در روز اول اکران و بیشترین فروش در ۳ روز اول اکران که به افتتاحیه مشهور است. اگر پیگیر اخبار سینمایی باشید، احتمالا متوجه شدید که همین رکورد‌ها را یک ماه پیش فیلم «تمساح خونی» هم شکسته بود و برخی از این رکورد‌ها را در نیمه دوم ۱۴۰۲ آثاری مثل «ویلای ساحلی»، «هاوایی» و «هتل» جابه‌جا کرده بودند! ماجرای این رکورد‌ها چیست؟ همان‌طور که می‌شود حدس زد، نه فیلم‌های سینمای ایران طی همین ۷-۶ ماه اخیر، تماشاگرپسندتر و محبوب‌تر شده‌اند و نه سینمای ایران ناگهان با موج جدیدی از تماشاگران روبه‌رو شده، بلکه باز هم بلیت سینما گران شده است، ولی این بار بدون سروصدا.

- اوایل دی‌ماه ۱۴۰۲ بود که بلیت سینما ناگهان گران شد. این اقدام از دو جهت کم‌سابقه به شمار می‌رفت؛ نخست آنکه پس از سال‌ها که افزایش قیمت بلیت سینما محدود به ابتدای اکران نوروزی شده بود، این تصمیم در میانه سال گرفته شد و دوم اینکه به فاصله ۱۰ ماه قبل از آن (اسفند ۱۴۰۱) یک بار دیگر بلیت سینما گران شده بود! یعنی این بار فاصله دو مرتبه افزایش بهای بلیت، نه یک سال، بلکه تنها ۱۰ ماه بود! طبق مصوبه‌ای که در آن زمان از طریق روح‌الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی اعلام شد، این نکته ذکر شد که همزمان با گرانی بهای بلیت، روز دوشنبه نیز (همراه با سه‌شنبه) به‌عنوان روز عرضه بلیت نیم‌بها تعیین شده تا ضرب خبر این افزایش قیمت، کمی گرفته شود. سهرابی در همان اظهارنظر گفت: «قیمت بلیت سینما در ساعات پیک و سانس‌های طلایی روز‌های پنجشنبه و جمعه در سینما‌های مدرن به صورت شناور تا سقف ۸۰ هزار تومان و در سینما‌های ممتاز تا سقف ۶۰ هزار تومان در اختیار مدیر سینما خواهد بود.»

- خبر عجیب آنکه با گذشت تنها دو ماه از این رخداد، یک بار دیگر بلیت سینما گران شده است و این بار بی‌سروصدا این اتفاق افتاده. بدون اطلاع‌رسانی رسمی، آن تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته (چهارشنبه تا یکشنبه) در همه ساعات روز به غیر از دو سانس که صبح است می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند. این درحالی است که همواره مصوبات شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران به‌عنوان دو کمیته تخصصی تعیین آیین‌نامه عرضه در سینمای ایران، به اطلاع عموم می‌رسید و هرگونه تغییر در بهای بلیت سینما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این اتفاقی نادر است که نه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و نه صنوف سینمایی حاضر در شورا، خود را موظف ندیده‌اند تا گران شدن بلیت را به اطلاع علاقه‌مندان سینما برسانند.

منبع: کافه سینما

tags # سینما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت