Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار مسئولان دادگستری استان زنجان به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه با اشاره به اینکه آمار ورودی با پنج سال قبل تفاوت بسیاری دارد و بهتر شده است، افزود: ولی از نظر رئیس قوه قضاییه بازهم راضی‌کننده نیست و باید بیش از این کار شود.

 وی خاطرنشان کرد: کاهش آمار ورودی پرونده های دادگستری بسیار اثرگذار و به نفع جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه اعلام کوتاهی ها، نواقص و کم کاری های افراد از تریبون عمومی شرعاً جایز نیست، تصریح کرد: گفته اسلام در این مورد این است که تا بار سوم باید با خود شخص صحبت شود و اگر نتیجه نداد موضوع با مسئول مربوطه در میان گذاشته شود نه اینکه با حیثیت اشخاص بازی شود.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان  اینکه اگر یک نفر را علنی نصیحت کنید او را ذلیل و تحقیر کرده اید گفت: اگر کسی برادر دینی خود را دورادور نصیحت کند در واقع او را عزت داده است.

نام شیرین عدالت با قوه قضاییه گره خورده است

 رییس کل دادگستری استان زنجان  نیز صبح امروز در اولین روز از هفته قوه قضاییه و در آیین تجدید میثاق مسئولان قضایی استان زنجان  با شهداء که با گلباران و عطر افشانی مزار شهدای پایین زنجان همراه بود، ضمن تبربک هفته قوه قضائیه  و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هفتم تیر،گفت: نام شیرین عدالت با قوه قضاییه گره خورده است.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه ماموریتی که بر عهده قوه قصاییه گذاشته شده رسالتی خطیر است اظهارداشت: هدف از حضور در مزار شهدای گرانقدر این است که در این عرصه  از ارواح طیبه شهدا  مدد بگیریم.

 وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: اگر از ارواح طیبه شهدا  طلب کمک کنیم به اذن خدا ما را کمک خواهند کرد.

رییس کل دادگستری زنجان ادامه داد: شهداء انسانهای مخلص و متقی هستند که خون پاکشان را تقدیم نظام مقدس کردند و نزد خدا عزیز شدند.

 حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه ما باید پیرو راه شهدا باشیم گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در مسیر اجرای عدالت و انجام ماموریت شرمنده نشویم.

این مقام قضایی افزود: در هرجایگاه و مقامی که هستیم برای خدمت به مردم باید از ارواح طیبه شهدا مدد بگیریم.

برچسب‌ها دادگستری دادستانی کل کشور امام جمعه زنجان شورای حل اختلاف زنجان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دادستانی کل کشور امام جمعه زنجان دادگستری دادستانی کل کشور امام جمعه زنجان شورای حل اختلاف زنجان قوه قضاییه حجت الاسلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان