Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:55:41 GMT

پولادگر: ورزش در سبد سلامت جامعه دیده نشده است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۶۶۱۲

پولادگر: ورزش در سبد سلامت جامعه دیده نشده است

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون و اعضای این مجمع برگزار و طی آن گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های آتی این فدراسیون ارایه شد.

معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این مجمع با تاکید بر این‌که حضور و فعالیت در این فدراسیون با سایر بخش‌های دیگر ورزش تفاوت بسیار دارد، اظهار داشت: تفاوت موجود به دلیل ماهیت و شرایط خاص این فدراسیون است و امروز مجموعه‌ای از مدیران موفق، با تجربه و مدبر را در این مجموعه می‌بینیم که در کنار هم و برای اعتلای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد پولادگر ادامه داد: واقعیت این است که وضعیت سلامت جامعه خوب نیست و امروز شاهد کم‌تحرکی بخش بزرگی از کشور هستیم، متاسفانه ورزش در سبد سلامت جامعه دیده نشده و این فدراسیون مصداق بارز سلامت در کشور است.

وی با اشاره به تغییر سبک زندگی در دنیای امروز گفت: در دوران گذشته به دلیل نوع و ماهیت زندگی افراد، شاهد تحرک و فعالیت‌های بدنی در بین مردم بودیم اما زندگی ماشینی و کم تحرکی در دنیای امروز مشکلات عدیده‌ای به‌وجود آورده که باید برای آن تدبیری خاص اندیشید.

پولادگر تصریح کرد: حضور و فعالیت این فدراسیون یک نعمت است و ما در وزارت ورزش و جوانان در حد توان و بضاعت از این فدراسیون حمایت می‌کنیم. اعتقاد من این است که شما باعث ترغیب و تشویق جامعه به ورزش می‌شوید و باید فعالیت‌های قهرمانان و ورزشکاران این فدراسیون در رسانه‌ها به خوبی منعکس شود تا جامعه نیز در جریان اقدامات موثر و مفید شما قرار بگیرد.

فرهادی‌زاد: رقابت‌های جهانی پیوند اعضا سال آینده برگزار خواهد شد

مهین فرهادی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌هایی که ایجاد شد در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تمامی برنامه‌های ورزشی خود را معطوف به فعالیت‌های مجازی کردیم. برگزاری دوره‌های آموزشی با حمایت و همکاری هیات‌های استانی و تلاش بی‌وقفه این عزیزان در سراسر کشور موجب شد تا در شرایط سخت کرونایی، حرکت ورزش بیماران خاص و پیوند متوقف نشود. در ۶ ماهه دوم سال و با توجه به بهبود شرایط و ایجاد بستری مناسب، رقابت‌ها و اردوهای خود را آغاز کردیم. در همین ایام تیم ملی فوتبال پیوند اعضا نیز خود را آماده حضور در رقابت‌های جهانی فرانسه می‌کرد که به دلیل نبود شرایط مناسب از سوی میزبان، بازی‌ها به سال آینده و میزبانی در ایتالیا موکول شد.

وی در مورد رقابت‌های جهانی پیوند اعضا هم گفت: قرار است این مسابقات فروردین ماه سال آینده و به میزبانی استرالیا برگزار شود که نشست‌های متعدد آنلاین را با مسئولان برگزاری داشته‌ایم تا بهترین فضا برای حضور قهرمانان و ورزشکاران کشورمان فراهم شود. در این مسابقات ۱۷ رشته حضور خواهد داشت که ما در ۱۲ رشته آن شرکت می‌کنیم.

سعیدی: شاهد عملکرد خوبی در فدراسیون بیماری‌های خاص هستیم

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک گفت: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بی‌حاشیه‌ترین فدراسیون بوده و در گزارش حسابرس مالی دیدیم که فدراسیون با چه تدبیر و درایتی مدیریت شده است.  حضور افرادی توانمند و مدیرانی باتجربه در فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا موجب شده تا اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم بخورد و بارها دیده‌ام که مدیران این فدراسیون با دلسوزی و تلاشی مضاعف به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای ورزشکاران و قهرمانان این فدراسیون هستند. ما امروز در جمع مدیران این فدراسیون افرادی را می‌بینیم که از سرمایه‌های ورزش ایران به شمار می‌روند و حضور این عزیزان در کنار هم، موجب شده تا شاهد عملکرد خوبی در این فدراسیون باشیم.

برچسب‌ها فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا وزارت ورزش رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌