Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سونی با حضور در کنفرانس سینه‌یوروپ در بارسلونا با حضور بازیگر همکار برد پیت در فیلم «قطار سریع‌السیر»، ۱۵ دقیقه از این فیلم کمدی را پخش کرد.

در این برنامه که با حضور ارون تیلور جانسون برگزار شد، وی از برد پیت به عنوان یک نابغه کمدی یاد کرده و گفت با تماشای این فیلم بشدت خندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون که به زودی با فیلم اکشن «قطار سریع‌السیر» ساخته دیوید لیچ در برابر برد پیت دیده خواهد شد، از این فیلم و بازی برد پیت در آن تمجید کرد و گفت یک فیلم عالی تابستانی است.

این بازیگر بریتانیایی گفت: این یک فیلم تابستانی است که نباید از دستش داد. در این فیلم من برد پیت افسانه‌ای را به شکلی که هرگز ندیده‌اید دنبال می‌کنم. او در میان گروه بازیگران فوق‌العاده فیلم محاصره شده که همه‌شان آدمکش‌های مهارنشدنی هستند و در یک ماجرا که خودشان هم خبر ندارند، سهیم‌اند. با این فیلم نمی‌توان شیفته برد پیت نشد؛ او یک نابغه کمدی است.

در این فیلم که با اقتباس از یک کتاب کره‌ای نوشته کوتارا ایساکا ساخته شده برد پیت در نقش یک آدمکش حرفه‌ای بدشانس ظاهر شده که جدیدترین ماموریتش این است که در سریع‌ترین قطار جهان در ژاپن با گروهی از آدمکش‌های نخبه از سراسر جهان روبه‌رو شود که هر یک به تنهایی برای انجام ماموریتشان در این قطار هستند.

زک اولکه‌ویچ فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

جانسون افزوده است این فیلم در اوج پاندمی ساخته شده و همه آنها امیدوارهستند آن را روی پرده بزرگ ببینند.

در واقع در زمستان سال ۲۰۲۰ و در اوج شیوع کرونا با مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای گروه ساخت این فیلم، کار متوقف شد و همه به خانه برگشتند.

ساندرا بولاک، هیرویوکی سانادا و کارن فوکوهارا دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم ۵ آگوست (۱۴ مرداد) اکران سینمایی‌اش را شروع می‌کند.

کد خبر 5520652

منبع: مهر

کلیدواژه: برد پیت فیلم اکشن شرکت سونی تئاتر ایران حوزه هنری فیلم کوتاه کارگردان تئاتر سریال ایرانی موسیقی ایرانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان آلبوم موسیقی شبکه مستند سیما شبکه سه سیما فیلم سینمایی شبکه افق فیلم هناس برد پیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید