Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش کشور گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ابتدای خرداد آماده شده است.

او توضیح داد: به استناد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بر اساس مندرجات صفحه ۵ دفترچه راهنمای ثبت نام نهمین دوره آزمون استخدامی و به تبع آن آزمون استخدامی اردیبهشت ۱۴۰۱ وزارت آموزش و پرورش، مقرر شده است به ازای تاهل و نیز هر فرزند ۲ درصد و مجموعا حداکثر تا ۱۰ درصد به امتیاز آزمون کتبی داوطلب اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص این امتیاز مشروط به این مسئله است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای دو و نیم درصد نباشد.

او گفت: نظر به اینکه تاکنون چگونگی احتساب این امتیازات و نرخ باروری شهرستان‌ها به سازمان سنجش اعلام نشده لذا این سازمان در طی یک ماه گذشته مکاتبات و مذاکراتی با سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش داشته است،

‌به گفته کریمیان، حسب پیگیری به عمل آمده اخیرا سازمان ثبت احوال کشور نرخ باروری شهرستان‌ها را برای سازمان اداری و استخدامی ارسال کرده است.

او گفت: به محض تایید این گزارش از طرف سازمان اداری و استخدامی و ارسال رسمی آن به سازمان سنجش در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی و منتشر می‌شود.

کد خبر 685224 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش استخدام سازمان سنجش آموزش کشور طرح جوانی جمعیت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش استخدام سازمان سنجش آموزش کشور طرح جوانی جمعیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان