Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توقیف فیلم سینمایی برادران لیلا و ممنوع الکار شدن برخی بازیگران این فیلم، گفت: مجموعه افرادی که در این تصمیم‌گیری بودند متفق القول بودند که تخلف صورت گرفته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره توقیف فیلم سینمایی برادران لیلا و ممنوع الکار شدن برخی بازیگران این فیلم، گفت: مطابق قانون عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران در سازمان سینمایی بررسی‌های کامل انجام دادند و اصرارم این بود که مر قانون رعایت شود.

وی افزود: این بیانیه مبتنی بر این بررسی‌ها بود و مجموعه افرادی که در این تصمیم‌گیری بودند متفق القول بودند که  این تخلف صورت گرفته است. 

وزیر فرهنگ درباره ابلاغیه جدید درباره اجرای گروه‌های نمایشی در تئاتر شهر که 20 درصد فروش را باید به تئاتر شهر بدهند، گفت: ابلاغیه آن را بررسی می‌کنم و جلسه بعد نتیجه را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارشاد وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست